اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

اقبال مردم از رادیو بزرگ‌ترین سرمایه این رسانه گرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت:‌ پشتوانه عظیم مخاطب برای رسانه رادیو به عنوان رسانه گرم یک سرمایه عظیم و تمام‌ نشدنی به حساب می‌آید.

اقبال مردم از رادیو بزرگ‌ترین سرمایه این رسانه گرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابالحسن صادقی‌جهانی عصر امروز همزمان با چهارم اردیبهشت ماه روز رادیو در اردبیل اظهار داشت: 72 سال قبل برای نخستین بار صدایی از جعبه جادویی رادیو به گوش رسید که از همان سال رقابت برای تولید و تنوع‌بخشی به برنامه‌ها با هدف کسب رضایت مخاطبان آغاز شد.

وی تصریح کرد: در کشورمان نیز رادیو از چهارم اردیبهشت ماه سال 1319 فعالیتش را آغاز کرد که با تولید هشت ساعت برنامه به عنوان رادیو تهران، بعدها به نام رادیو ایران تغییر نام یافت و توانست با پخش برنامه‌های متنوع در ساعات مختلف روز نظر مخاطبان را جلب کند.

صادقی‌جهانی برجسته‌ترین ویژگی رسانه رادیو را تعامل و ارتباط نزدیک با مخاطبان و سهل‌الوصول بودن دستیابی عموم مردم به این رسانه توصیف کرد و افزود: در استان اردبیل نیز از سال 1353 رادیو فعالیتش را با پخش یک برنامه آغاز کرد اما بعد از پیروزی انقلاب و به ویژه دوران دفاع مقدس رادیو نقش اساسی در امر اطلاع‌رسانی و آگاهی به جامعه داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: در این ایام رادیو اردبیل با تولید و پخش برنامه‌های گوناگون سعی می‌کرد پیام‌آور آرزوهای واقعی مردم و برطرف‌کننده نیاز مخاطبانی باشد که گوش به آوای آن داده بودند تا بهترین و دلپذیرترین اخبار پیروزی و سرور رزمندگان ایران را بشنوند.

وی در ادامه بیان کرد: هم اکنون بیش از 40 هزار ایستگاه رادیویی در دنیا در رقابتی سنگین تلاش می‌کنند تا مخاطبان و علاقمندان بسیاری را برای خود جلب و جذب کنند که در هیاهوی فعالیت رسانه‌های مکتوب، مجازی و دیجیتالی این کار بسیار سنگین و سخت است.

به گزارش فارس، مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل رمز موفقیت رادیو را در حدود 80 سال فعالیتش مخاطب‌شناسی، رفع نیازمندی جامعه، توجه به سلائق و علاقه مردم، تنوع تولید، همسویی با اهداف مردم و خواسته و مطالبه آنها توصیف کرد و ادامه داد: رادیو زمانی می‌تواند بهترین سرمایه‌های خود را به نمایش بگذارد که از پشتوانه مخاطب به صورت گسترده برخوردار باشد.

صادقی‌جهانی با تجلیل از فعالان حوزه صدای مرکز اردبیل گفت: صدای مرکز اردبیل در سال‌های اخیر با تکیه بر توانمندی نیروهای بومی توانسته است نظر اغلب مخاطبان را جلب و جذب کند که در این راستا برخی گله‌گذاری‌های مردم نیز جای نقد، بررسی و رفع دارد.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول