اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

برای تربیت شهید باکری‌ها، باید سرمایه‌گذاری کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: برای تربیت شهید باکری‌ها باید سرمایه‌گذاری مطلوبی در جامعه انجام شود.

برای تربیت شهید باکری‌ها، باید سرمایه‌گذاری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در دیدار جمعی از سپاهیان و بسیجیان استان زنجان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اظهار کرد: خوشبختانه از اوایل تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این مجموعه مقدس و با برکت موفقیت‌های مطلوبی را در عرصه‌های مختلف به دست آورده است.

وی با بیان اینکه از زمان تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هرچه از حیات با برکت این شجره طیبه گذشته است، از نظر کمی و کیفی تعالی یافته است، خاطرنشان کرد: این مجموعه همواره پیوند معنی‌داری در طول تاریخ حیات خود با ولایت و امامت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان تصریح کرد: در طول 32 سال حیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این مجموعه به اندازه قرن‌ها از دیدگاه مقام معظم رهبری در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و پس از آن آثار و برکات مطلوبی برای نظام داشته است.

وی با اشاره به نامگذاری هفته جاری با عنوان هفته عقیدتی و سیاسی تصریح کرد: در حال حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر اعتقادی، رفتاری و آگاهی‌های دینی مجموعه‌ای تاثیرگذار در جامعه است.

 

*سپاه پاسداران مجموعه‌ای نیرومند برای نظام است

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان مجموعه‌ای نیرومند برای نظام و بقای آن اقدامات ماندگاری انجام داده است، افزود: باید این مجموعه در طول حیات انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی (عج) در کنار انقلاب باقی بماند.

وی بر ضرورت انتخاب جایگزین‌های شایسته برای سپاهیانی که شهید شده یا بازنشسته شده‌اند، تاکید کرد و افزود: انتخاب جانشین شایسته برای این افراد موجب دوام و بقای مطلوب آن در عرصه‌های مختلف می‌شود.

 

*فضای جامعه باید به عطر شهدا عطر آگین باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به عطرآگین بودن فضای کشور به عطر شهدا در سال‌های پس از دوران دفاع مقدس ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس ناهنجاری‌های اجتماعی به دلیل رشد فضائل در سایه خون شهدا کمرنگ بود.

وی با بیان اینکه عطر شهدا همواره جامعه را در برابر توطئه‌ها بیمه می‌کند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر این خلاء باید با برنامه‌ریزی‌های مطلوب پر شود.

آیت‌الله خاتمی بر ضرورت افزایش روحیه ایمان و معرفت جوانان در جامعه تاکید کرد و افزود: افرادی که با اقبال در مجموعه سپاه دوره خدمت خود را سپری می‌کنند، باید برنامه‌ریزی مطلوبی برای تربیت این جوانان انجام داد.

وی با بیان اینکه برای تربیت شهدای گرانقدر باید سرمایه‌گذاری مطلوبی در جامعه انجام شود، ادامه داد: برای تربیت جوانانی کارآمد و تاثیر گذار در جامعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در جوانان ادامه داد: باید از ظرفیت‌های دانش‌آموزان برای تربیت نیروهایی کارآمد برای جامعه استفاده کرد.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول