اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دریایی و بندری بندرلنگه عنوان کرد

حرکت بندر تجاری لنگه به سمت بنادر پیشرفته

خبرگزاری فارس: معاون دریایی و بندری بندرلنگه گفت: این بندر با توجه به برنامه‌های توسعه استانی و کشوری در حال حرکت به سمت برخوردار شدن از شرایط بنادر پیشرفته است.

حرکت بندر تجاری لنگه به سمت بنادر پیشرفته

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، ایوب خادمی‌‌بندری با اشاره به پهلوگیری یک فروند شناور لندینگ کرافت حامل 33 تی‌ای‌یو کانتینر 40 فوتی در اسکله اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه اظهار داشت: این برای نخستین بار است که بندرلنگه پذیرای کانتینرهایی که در روند ترانشیپ از سوی بندر شهید رجایی به بندر لنگه قرار می‌گیرند، شده است.

وی با اشاره به اینکه بار این کانتینرها شامل لوازم خانگی و قطعات الکترونیکی بوده، افزود: پیشرفت مناسب طرح‌های توسعه اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه، تمایل اکثریت صاحبان کالا به حمل کانتینری کالا، برخورداری از مزیت‌های گمرکی و بندری و تسهیل و تسریع  در ترخیص و تخلیه کالاها از مهم‌ترین دلایل ارسال محمولات کانتینری از بندر شهید رجایی به این بندر است.

معاون دریایی و بندری بندرلنگه هم‌چنین اظهار امیدواری کرد تا با اتمام طرح توسعه بندر و تأمین امکانات و تجهیز تأسیسات مطابق با سند توسعه شهرستان و رئوس اهداف سازمان بنادر و دریانوردی در سند چشم‌انداز افق 1404، این بندر بتواند با افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری و نیل به کانتینری شدن، به سمت بنادر پیشرفته حرکت کند.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول