اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

تامین خدمات شهری در کنار شهرک‌های مسکن مهر

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: تمام نیازها و خدمات شهری باید در کنار شهرک‌های مسکن مهر تامین شود.

تامین خدمات شهری در کنار شهرک‌های مسکن مهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوط، سید جواد محمودی در جلسه شورای فنی استان اظهار داشت: امکانات رفاهی نظیر آب، فاضلاب، برق، گاز، تلفن، مراکز فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و تفریحی باید همزمان با اجرای طرح احداث و آماده بهره‌برداری شوند.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر در زمینه اشتغالزایی و رونق بخش تولید تاثیرگذار است، افزود: مسکن مهر یکی از طرح‌های مهم و موفق در زمینه خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن است که در شهرستان‌های مختلف استان نیز این طرح با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول با تاکید بر انجام تعهدات اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در راستای خانه‌دار شدن تصریح کرد: مسکن مهر شهرستان شوط از طرح‌های نمونه استان است.

وی با تاکید بر انجام تعهدات اعضای تعاونی‌های مسکن مهر در راستای خانه‌دار شدن تصریح کرد: انجام تعهدات توسط اعضای تعاونی‌های مسکن ضروری است چرا که بحث آورده اعضا نقدی بوده و قیمت پروژه‌ها نیز مشخص است.

فرماندار شوط نیز در این جلسه گفت: عمران مناطق محروم و دورافتاده از سیاست‌های محوری دولت است که باید مورد اهتمام جدی مدیران قرار گیرد.

غلامرضا غنی‌زاده افزود: توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در توزیع اعتبارات عمرانی به موضوع محرومیت و شاخص‌های جمعیتی در شهرستان‌های تازه‌تاسیس ضروری است.

وی اضافه کرد: از تعاونی‌هایی که در احداث واحدهای مسکونی مهر عملکرد رضایت‌بخشی داشته‌اند تقدیر می‌شود.

این مسئول از اعضای تعاونی‌های مسکن مهر خواست با پرداخت سهم آورده خود تعاونی‌ها را در بهره‌برداری هر چه سریع‌تر واحدها یاری کنند.

غنی‌زاده، در زمینه احداث مسکن مهر در شوط گفت: 105 واحد مسکونی در قالب یک تعاونی مسکن مهر در شوط در حال احداث است که در مجموع 90 درصد پیشرفت اجرایی دارند و در هفته دولت امسال تحویل متقاضیان می‌شوند.

خلیل محبت‌خواه مدیرکل مسکن و شهرسازی استان نیز در این جلسه گفت: با توجه به روند مطلوب ساخت واحدهای مسکونی مهر شوط سقف تسهیلات این واحدها از 220 میلیون ریال به 250 میلیون ریال افزایش یافت.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول