اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

نگهداری از تأسیسات آبرسانی روستایی 12 میلیارد ریال هزینه در برداشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته افزون بر 12 میلیارد ریال هزینه نگهداری و بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی روستایی این استان شد.

نگهداری از تأسیسات آبرسانی روستایی 12 میلیارد ریال هزینه در برداشت

قاسمعلی خدابخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در سال گذشته افزون بر 12 میلیارد ریال اعتبار از سوی این شرکت صرف هزینه نگهداری و بهره‌برداری از تاسیسات آبرسانی روستایی این استان شده است.

وی افزود: تمامی این اقدامات در راستای ارتقای کیفیت آب آشامیدنی روستاییان صورت گرفته است.

خدابخشی، صرف 14 هزار و 666 عدد اتصالات در راستای رفع یک هزار و 24 مورد شکستگی را از جمله خدمات ارائه شده از سوی این شرکت به جمعیت روستایی این استان در سال گذشته برشمرد و گفت: تعمیر 73 دستگاه الکتروپمپ، بهسازی چشمه تامین‌کننده آب شرب روستایی ارمند سفلی در شهرستان لردگان، جایگزینی 40 دستگاه پمپ به جای الکتروپمپ‌های مستعمل از جمله این خدمات محسوب می‎شود.

مدیرعامل شرکت آبفار چهارمحال و بختیاری نصب 19 دستگاه تابلو فرمان در راستای راه‌اندازی تأسیسات آب‌رسانی را از دیگر این اقدامات برشمرد و افزود: نصب یک دستگاه کلید روغنی، سرویس دوره‌ای یک هزار و 336 دستگاه الکتروپمپ، کف‌شکنی دو حلقه چاه در روستاهای ده‌کهنه رودگر در شهرستان اردل و سوادجان در شهرستان شهرکرد از دیگر این خدمات به‌شمار می‎رود.

وی اضافه کرد: لایروبی قنات تأمین‌کننده آب شرب روستاهای سیرک و نورآباد در شهرستان شهرکرد، ساخت حوضچه‌های والف، ساخت و نصب دریچه‌های فلزی، تعویض و اضافه کردن کابل برق و لوله‌های فلنچ‌دار درون چاه‌ها از دیگر خدمات ارائه شده در راستای تأمین آب آشامیدنی روستائیان چهارمحال و بختیاری است.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول