اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بسیج سازندگی صورت می‌گیرد

آب‌رسانی به 13 روستای جهرم

خبرگزاری فارس: 13 روستای بخش مرکزی شهرستان جهرم توسط بسیج سازندگی و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال آب‌رسانی می‌شود.

آب‌رسانی به 13 روستای جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی 13 پروژه آب‌رسانی روستایی بخش مرکزی جهرم با اشاره به خدمات دولت در مناطق محروم اظهار داشت: حل مشکلات روستاها از دغدغه‌های مهم نظام در تمام دوران‌ها بوده است به طوری که از اول انقلاب بیشترین دغدغه جهاد سازندگی خدمت‌رسانی در روستاها بود.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه بسیج سازندگی در مناطق روستایی تلاش بسزایی در خدمت‌رسانی و بهره‌مندی روستاها از امکانات و نیازهای اولیه خود می‌کند افزود: امروز نیز با همکاری بسیج سازندگی پروژه آب‌رسانی به  13 روستای بخش مرکزی جهرم با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

حیدر دهقانی مدیرعامل آبفای روستایی استان فارس نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: در استان فارس به علت خشکسالی مردم با مشکلات بسیاری رو به رو شدند که در سال‌های اخیر با آب‌رسانی به مناطق روستایی این امر بهبود یافته و تلاش شد تا از طریق طرح های آب‌رسانی در روستاها و با توجه به نگاه دولت به مناطق محروم روند خوبی در مسیر توسعه این مناطق لحاظ شود.

دهقانی ابراز داشت: در 10 ماه آینده عملیات اجرایی پروژه‌های آب‌رسانی روستایی جهرم که شامل حفر چاه، اجرای خط انتقال، احداث مخازن ذخیره و شبکه داخلی است، به اتمام رسیده و اهالی این 13 روستا از آب شرب بهداشتی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ی20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول