اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا سال آینده

بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل با سفر به شهرستان مرزی پارس‌آباد از چند طرح عمرانی و در دست اجرای این شهرستان بازدید و در جریان روند آنها قرار گرفت.

بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری عصر امروز ابتدا سری به پروژه ساحل‌بندی رود ارس زد و از روند اجرای این پروژه بازدید کرده و در جریان کم و کیف عملیاتی شدن آن قرار گرفت.

وی از امور آب منطقه‌ای خواست با همکاری سپاه پاسداران عملیات ساحل‌بندی و مرمت این حوزه را با دقت و سرعت بیشتر انجام داده تا مشکل تردد اهالی و کشاورزان برطرف شود.

صابری که از برخی پروژه‌های عمرانی و کشاورزی بازدید می‌کرد، تاکید رئیس جمهور و دولت خدمتگزار در توجه ویژه به بخش کشاورزی به عنوان زیربنای تولید منطقه را خاطر نشان کرد و افزود: در این زمینه کارگروهی در استان شکل گرفته است که در این کارگروه سعی داریم با توان و تلاشی مضاعف اهداف و راهکارهای اصلی توجه به بخش کشاورزی و تولید را در اولویت قرار دهیم.

این مسئول همچنین از پروژه بیمارستان 120 تختخوابی این بیمارستان بازدید کرد و تصریح کرد:‌ از مجریان این طرح عظیم بهداشتی و درمانی خواسته‌ایم با توجه به این‌که بیمارستان 120 تختخوابی پارس‌آباد جزو پروژه‌های مهر ماندگار است تا یک سال آینده به تکمیل و بهره‌برداری آن اقدام کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما در شهرستان پارس‌آباد به شدت با کمبود تخت بیمارستان مواجه بودیم که بایستی به گونه‌ای عمل کنیم تا در مهلت مقرر بیمارستان این شهرستان با تمام امکانات تجهیز و در اختیار مردم قرار گیرد.

به گزارش فارس، استاندار اردبیل همچنین از روند اجرایی مصلای پارس‌آباد و مسکن مهر این شهرستان بازدید کرد و خواستار سرعت‌بخشی پیمانکاران به تکمیل این پروژه‌ها شد.

فعال‌سازی طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام کشاورزی به ویژه مزرعه نمونه و باغ گیاهان دارویی که در آن کاشت سیر، گوجه و صیفی‌جات نیز انجام می‌شود، مورد تاکید قرار گرفت و از مراحل عمل‌آوری گیاهان دارویی در کشت و صنعت فردوس بازدید شد.

در جریان سفر استاندار اردبیل به شهرستان پارس‌آباد همچنین از کار محدود انجام شده در کشت و صنعت فردوس در تولید یک نوع برنج و همچنین تولید نهال در نهالستان‌های این بنگاه اقتصادی که اغلب از رسته میوه‌ها هستند، بازدید شد که به گفته استاندار اردبیل در این مجموعه کار نو و قشنگی انجام می‌شود که مورد حمایت و توجه ما است.

استاندار اردبیل همچنین تلاش و همت جمعی را در حمایت از تولید داخلی با بهره‌وری بیشتر یادآور شد و اضافه کرد: ما در تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی با تکیه بر کار و سرمایه ایرانی بیشترین هدف‌گذاری و سیاست‌گذاری را انجام دادیم.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول