اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

بیمارستان 160 تختخوابی برازجان دی‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان دی‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود.

بیمارستان 160 تختخوابی برازجان دی‌ماه امسال راه‌اندازی می‌شود

جهانگیر شاهینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در برازجان اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به خدمات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اولویت‌های این دانشگاه است و در سال جاری در این راستا اهتمام ویژه داریم.

وی افزود: افزایش فضاهای درمانی و بهبود امکانات و تجهیزات این اماکن در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قرار دارد و در این مسیر از همه توانمندی و ظرفیت موجود به نحو مطلوب استفاده می‌کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از 2 بیمارستان بزرگ و استاندارد در بوشهر و برازجان از مهم‌ترین پروژه‌های در دست اجرا در استان است که با تلاش و همت همه مسئولان به پیشرفت‌های خوبی رسیده‌ایم.

شاهینی تصریح کرد: بیمارستان 200 تختخوابی بوشهر در آستانه تحویل به دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد که به محض تحویل از طرف مسکن و شهرسازی به دانشگاه، اقدامات لازم برای تجهیز این بیمارستان انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: بیمارستان 160 تختخوابی برازجان نیز از طرح‌های مهم و ملی است که در حال حاضر با جدیت توسط وزارت مسکن و شهرسازی در دست احداث است.

شاهینی یادآور شد: بیمارستان جدید و بزرگ برازجان با وسعت 14 هزار مترمربع احداث می‌شود و در شرایط کنونی بیش از 92 درصد پیشرفت فیزیکی طرح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: عملیات احداث ساختمان این بیمارستان، تا انتهای نیمه نخست امسال به اتمام می‌رسد و در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد.

شاهینی از راه‌اندازی بیمارستان 160 تختخوابی برازجان در دی‌ماه امسال خبر داد و گفت: بر اساس برآوردهای انجام شده امیدوار هستیم این بیمارستان تا دی‌ماه سال جاری تجهیز شود و مورد بهره‌برداری رسمی قرار گیرد.

وی اذعان داشت: مسئولان دانشگاه و به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از همه توان و ظرفیت‌های موجود برای بهبود وضعیت بهداشتی و درمانی استان بهره می‌برند و رضایت مردم مهم‌ترین مسئله است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول