اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وعده وزیر راه به مردم کهگیلویه و بویراحمد

بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در همین دولت بیمار پذیرش می‌کند

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: با اعتباراتی که به بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج تزریق می‌کنیم و با پی‌گیری‌هایی که انجام می‌دهیم سعی خواهیم کرد این بیمارستان در دولت احمدی‌نژاد بیمار پذیرش کند.

بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج در همین دولت بیمار پذیرش می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی نیکزاد صبح امروز در بازدید از پروژه‌های در حال تکمیل مسکن مهر استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: توفیقی شد که به این استان آمده و کارهای مهم در زمینه مسکن مهر و راهسازی را پی‌گیری کنیم.

وی گفت: در دولت‌های نهم و دهم در این استان تعداد 50 هزار و 500 واحد مسکونی در دست ساخت است.

نیکزاد ابراز داشت: تا به امروز تعداد 22 هزار واحد این منازل افتتاح شده و بنا داریم امسال 16 هزار واحد از این تعداد را نیز افتتاح کنیم که شش هزار واحد در مناطق روستایی و 10 هزار واحد نیز در مناطق شهری قرار دارد.

وی گفت: بحث مهمی که مورد درخواست نمایندگان این استان، مردم و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بوده و مورد تاکید رئیس جمهور نیز هست تکمیل بیمارستان 200 تختخوابی یاسوج است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و پیشرفت فیزیکی نیز خوب است و با توجه به این‌که در لیست پروژه‌های مهر ماندگار قرار دارد اعتبار مورد توجهی به این پروژه تزریق می‌شود.

نیکزاد ادامه داد: سعی خواهیم کرد که این پروژه در تیرماه سال 92 به اتمام برسد تا این‌که در امر تجهیز نیز کارهایی انجام ‌شود و ما نیز سعی خواهیم کرد با تزریق اعتبار عملیات ساخت آن را جلو بیندازیم.

وی قول داد که با برنامه‌ریزی انجام شده این بیمارستان تا پایان دولت احمدی‌نژاد بتواند بیمار پذیرش کند.

نیکزاد در ادامه به پروژه‌های راهسازی اشاره کرد و گفت: پروژه‌ای که برای ما در زمینه راهسازی مهم است پروژه پاتاوه به دهدشت بوده که از لحاظ ملی و استانی برای همه ما مهم است و سعی خواهیم کرد که کار تکمیل و ساخت آن امسال تمام شده و پیش از موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پروژه دیگر مربوط به محور باغچه سادات به سرفاریاب است که امیدوارم با سعی و تلاش و پی‌گیری همه مجموعه‌ها امسال آن پروژه نیز افتتاح شود و پیش از موعد مقرر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/ر10/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول