اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات خبر داد

برپایی 75 ایستگاه صلواتی در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برپایی 75 ایستگاه صلواتی در شهرها و روستاهای دشتستان خبر داد.

برپایی 75 ایستگاه صلواتی در دشتستان

حجت‌‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: به منظور برگزاری هر چه مطلوب‌تر ویژه‌ برنامه‌های ایام فاطمیه و روز شهادت حضرت فاطمه صدیقه (س) در روزهای گذشته نشست‌های متعددی با مسئولان شهرستان دشتستان و هیئت‌های مذهبی برگزار کرده‌ایم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: برگزاری عزاداری هماهنگ به صورت شهرستانی از برنامه‌های مهمی است که در نشست‌های متعدد مورد بررسی قرار گرفته و در سال جاری به صورت متحد و هماهنگ شاهد برگزاری عزاداری خیابانی در شهرستان دشتستان خواهیم بود.

محمودی‌نیا بیان داشت:‌ با مشارکت گسترده شهروندان دشتستانی و مسئولان هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شاهد برپایی بیش از 75 ایستگاه صلواتی در شهرهای مختلف شهرستان دشتستان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش خود را برای ماندگاری ارزش‌های فاطمی در جامعه در برنامه‌های سال جاری به کار گرفته‌ایم اضافه کرد: توزیع پیشانی‌بند از اقدامات فرهنگی مهمی است که در شب شهادت حضرت فاطمه(س) شاهد آن بوده‌ایم و در این ارتباط 3 هزار پیشانی‌بند بین عزاداران شهرستان دشتستان توزیع شده است.

این مسئول با اشاره به مشارکت تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان در عزاداری‌های ایام فاطمیه (س) بیان داشت: با مذاکراتی که در روزهای قبل از ایام فاطمیه (س) و شهادت بی‌بی دو عالم شاهد آن بوده‌ایم تمامی هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان به صورت فعال در برگزاری مراسمات ایام فاطمیه (س) مشارکت داشته‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در ایام فاطمیه(س) اشاره کرد و افزود: نصب بنر، پلاکارد و توزیع 2 هزار پوستر در شهرها و بخش‌های مختلف شهرستان دشتستان از اقدامات مهم این نهاد در ایام فاطمیه است.

محمودی‌نیا تاکید کرد: از تمام توان و پتانسیل برای هماهنگی هر چه بیشتر برنامه‌های ایام فاطمیه(س) بهره جسته‌ایم و در این راستا شاهد اعزام مبلغان به روستاها و مناطق شهری دشتستان و نشست با کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

وی ادامه داد: کمک و مساعدت هیئت‌ها و دسته‌های مذهبی در ایام عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان ابراز داشت: برای ترویج فرهنگ فاطمی با فعالیت‌های فرهنگی شاهد برگزاری نمایشگاه‌ فاطمیه در مرکز شهرستان و شهرهای مختلف این شهرستان بوده‌ایم.

انتهای پیام/غ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول