اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازی برگشت با دانشگاه آزاد

بازیکن آمریکایی ذوب‌آهن به میدان نمی‌رود

خبرگزاری فارس: بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال ذوب‌آهن که در بازی نخست برابر دانشگاه آزاد حاضر به همراهی تیمش نشد، به احتمال زیاد در بازی فردا نیز در ترکیب تیمش حضور پیدا نمی‌کند.

بازیکن آمریکایی ذوب‌آهن به میدان نمی‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال فردا با دیدارهایی پیگیری می‌شود و در یکی از این دیدارها تیم ذوب‌آهن مهمان تیم دانشگاه آزاد است.

لورن وودز بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در بازی رفت به دلیل پرداخت نشدن مطالبات حاضر به همراهی تیمش نشد.

با توجه به اینکه باشگاه طی چند روز گذشته پرداختی به بازیکنان نداشته است، به نظر نمی‌رسد وودز در بازی دوم با دانشگاه آزاد نیز به میدان برود.

سرپرست تیم بسکتبال ذوب‌آهن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای اطلاع از وضعیت وودز از باشگاه سؤال کنید زیرا در جریان وضعیت این بازیکن نیستم.

محمدعلی ارباب‌زاده افزود: بازیکنان تیم ذوب‌آهن بعد از بازی با دانشگاه آزاد به ریکاوری پرداخته‌اند و تمرین در تهران نیز به شرایط پیش از مسابقه بستگی دارد.

وی ادامه داد: وودز به همراه سایر بازیکنان به تهران سفر نمی‌کند اما اطلاع بیشتری نمی‌توانم در این‌باره در اختیار رسانه‌ها قرار بدهم.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال ذوب‌آهن در بازی رفت با نتیجه‌ای ضعیف مغلوب تیم دانشگاه آزاد شد تا برای صعود به مرحله بعد کار دشواری را پیش رو داشته باشد.

انتهای پیام/آ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول