اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس طرح "مهر ماندگار"

امسال 800 پروژه مهم در کشور به سرانجام می‌رسد

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس "طرح مهر ماندگار"، 800 پروژه و طرح مهم در کشور در سال جاری به سرانجام می‌رسد که اثر ملی و منطقه‌ای دارد.

امسال 800 پروژه مهم در کشور به سرانجام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی نیکزاد عصر امروز سه‌شنبه در کارگروه حمل و نقل و مسکن استان همدان ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث مسکن و راهسازی اشاره و اظهار کرد: رهبری در نخستین دیدار با مدیران در سال جاری به بحث اقتصاد در کشور اشاره داشتند و بیان کردند که "در حال حاضر در یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و تلاش دشمن در راستای به زانو درآوردن ماست" که با این وصف وظیفه همه مدیران بسیار خطیر است.

وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی امری مورد توجه دولت است که بر این اساس احمدی‌نژاد نیز تأکید بسیاری در زمینه اجرایی کردن کارهای بر زمین مانده در سال جاری دارند تا این شعار ارزشی نیز عملیاتی شود.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر اینکه پروژه‌ای که در دولتی کلنگ‌زنی می‌شود، بعید است که دولت دیگری بتواند آن را متوقف کند، تصریح کرد: احمدی‌نژاد تأکید بسیاری بر اجرایی کردن پروژه‌های اساسی و مهم کشوری در سال جاری دارد که با این وصف همه مسئولان و مدیران باید همگام با هم حرکت کنند.

وی با اشاره به طرح "مهر ماندگار"، این طرح را هم‎‌راستا با لزوم اجرایی کردن پروژه‌های اساسی کشور توسط دولت دانست و بیان کرد: بر اساس این طرح، 800 پروژه و طرح مهم در کشور در سال جاری به سرانجام می‌رسد که اثر ملی و منطقه‌ای دارد.

نیکزاد بر لزوم توجه و اهتمام مدیران به امر اجرایی کردن طرح "مهر ماندگار" در سال جاری صحه گذاشت و افزود: هیچ محدوده و منطقه‌ای روی بالندگی را نمی‌بیند مگر اینکه زیرساخت‌های آن فراهم شده باشد که این مهم عزمی راسخ می‌طلبد که باید مورد توجه همه مدیران باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر لزوم حمایت از کالای تولید داخل کشور تأکید کرد و این مهم را از دغدغه‌های اصلی رهبری دانست و گفت: باید به سمتی سوق پیدا کنیم که کالای ایرانی وارد عرصه و جان زندگی مردم ایران شود.

وزیر راه و شهرسازی در پایان سخنان خود با بیان اینکه در بحث مسکن ما به تنهایی قادر به حل مشکل مسکن در کشور نیستیم، عنوان کرد: در این زمینه و در راستای تحقق منویات ارزشمند رهبری در سال جاری همگان باید پیشگام شوند و در این عرصه اهتمام ورزند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول