اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هیئت فاطمیون شهرستان کنگان خبر داد

راهپیمایی فاطمی ‌در کنگان

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت فاطمیون شهرستان کنگان از راهپیمایی فاطمی و تشییع نمادین پیکر بی‌بی زهرا(س) در بندر کنگان خبر داد.

راهپیمایی فاطمی ‌در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حاج محمد دوراهکی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه امری لازم و ضروری است و همه مردم و مسئولان باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: گسترش فرهنگ فاطمی و علوی در سطح جامعه بویژه در بین نسل جوان وظیفه مردم و مسئولان است و خانواده‌ها نیز باید در این راستا تلاش و فعالیت کنند.

مسئول هیئت فاطمیون شهرستان کنگان از راهپیمایی فاطمی و تشییع نمادین پیکر بی‌بی زهرا(س) در بندر کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: در روز شهات بانوی دو عالم که مصادف می‌شود با چهارشنبه هفته جاری، راهپیمایی عظیم فاطمی از میدان امام(ره) مقابل سپاه کنگان آغاز می‌شود و تا گلزار شهدا ادامه خواهد داشت.

دوراهکی تصریح کرد: در این مسیر گروهی با بر دست داشتن پیکر نمادین حضرت زهرا(س) به جمعیت ملحق می‌شوند؛ پس از آن پیکر در گلزار شهدا قرار می‌گیرد و شور و نوحه زهرایی مداحان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: باید مداحان نوپای کنگان را برای تربیت به شهرستان‌های قم و مشهد بفرستیم تا در چنین روز‌هایی از وجود آنها بهره ببریم و اگر نیاز به کربلایی شدن دارند، آنها را به کربلا بفرستیم تا بوی حسین(ع) بر جان آنها بنشیند.

دوراهکی گفت: امروز باید همه زهرایی بشویم، همه حسینی بشویم؛ باید حسینی بشویم تا ماندگار شویم تا پیروز بشویم.

وی اذعان داشت: امروز رمز پیروزی جوانان ما یا زهرا(س) است؛ کلید موفقیت امت شیعه مظلومیت یگانه دردانه پیغمبر(ص) است.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه زهرایی(س) شدن لازمه امروز ماست افزود: بوی زهرا (س)باید در باطن همگی ما طنین‌انداز شود، همه هم‌سنگران من با رمز یا زهرا(س)، زهرایی شدند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود این راهپیمایی فاطمی با حضور هزاران شیعه عاشق از سراسر شهرستان کنگان برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول