اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خبر داد

صدور 290 کارت بازرگانی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: 290 عدد کارت بازرگانی توسط اتاق بازرگانی استان زنجان صادر شده است.

صدور 290 کارت بازرگانی در استان زنجان

علی یگانه‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با در نظر گرفتن نیازهای جامعه مخاطب تاکنون 9 دوره و کارگاه آموزشی توسط اتاق بازرگانی استان زنجان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت در پیش‌برد رویکرد منطقه‌ای و استانی برنامه پنجم به موازات ارائه نظرات مشورتی به مراجع تصمیم‌گیر از رهگذر حضور فعال در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و کارگروه‌های تخصصی استان زنجان از جمله اقدامات اتاق بازرگانی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: تهیه نقشه تجاری استان و شناسائی بازارهای هدف و تثبیت و گسترش بازارهای مقصد برای توسعه تجارت خارجی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی در سال گذشته به شمار می‌رود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان به تشکیل کمیسیون‌های اقتصاد کلان، بیمه، مالیات و بانک و تشکل‌ها، کمیسیون تجارت شامل صادرات، واردات، خدمات فنی و مهندسی، حمل‌ و ‌نقل، ترانزیت و امور گمرکی، کمیته تخصصی بانوان تاجر، کمیته تخصصی خدمات فنی و مهندسی، کمیته تخصصی حمل‌ و‌ نقل و امور گمرکی، کمیسیون کشاورزی، کمیسیون کارآفرینی، سرمایه‌‌گذاری و اصل 44 و کمیسیون صنعت و معدن اشاره کرد و افزود: اتصال اتاق بازرگانی زنجان به شبکه اتاق‌های سراسر کشور از دیگر برنامه‌های شاخص اتاق بازرگانی زنجان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: 29 شرکت توسط اتاق بازرگانی استان زنجان مورد بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: انجام تمهیدات لازم برای تأسیس شورای گفت‌وگو در استان مشتمل بر مکاتبه و کسب نظر مساعد استاندار، تهیه دستورالعمل و برگزاری نخستین جلسه کارشناسی و حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه و در کارگروه‌های تخصصی ذیل شورا از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی استان زنجان در سال گذشته است.

یگانه‌فرد به تشکیل میزهای تخصصی جلسات بیمه و مالیات، جلسات بالکان، میز جلسات ترکیه ارمنستان و آذربایجان، جلسات بلاروس، اکراین و روسیه و میز جلسات بانکی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در مجموع 10 جلسه در این راستا تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ایجاد پایگاه اطلاعاتی توسعه تجارت با اولویت جمع‌آوری اطلاعات کشورهای هدف و مقصد از جمله برنامه‌های اتاق بازرگانی استان زنجان است، خاطرنشان کرد: توجه ویژه به ایجاد تشکل‌های تجاری در جوامع نخبگان، کارآفرینان، بانوان و شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی استان است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول