اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای انجام دیدار برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک

تیم کاله جوان مازندران به دیدار بازرگانی جواهری گنبد می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم والیبال کاله جوان مازندران برای انجام دیدار برگشت مرحله دوم پلی‌آف لیگ دسته یک والیبال به مصاف بازرگانی جواهری گنبد می‌رود.

تیم کاله جوان مازندران به دیدار بازرگانی جواهری گنبد می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم‌های قدرتمند کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد برای لیگ برتری شدن و صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور دومین دیدار مرحله حذفی را برگزار خواهند کرد.

در این مرحله تنها دو بازی برگزار می‌شود که این بار جدال تیم‌های شمالی گنبد و آمل به میزبانی گنبد برگزار شده از ساعت 16 عصر فردا شنبه دنبال می‌شود.

از سوی فدراسیون والیبال امید ظهیری به عنوان ناظر و نماینده این فدراسیون معرفی شده و مسعود ذوقی و محمد مهدی‌زاده از داوران بین‌المللی کشورمان کار قضاوت را برعهده خواهند داشت.

در دیدار نخست که آملی‌ها در سالن 2 هزار نفری پیامبر اعظم(ص) آمل میزبان خوبی برای گنبدی‌ها بودند کاله جوان پیروز میدان بود.

این تیم مازندرانی توانست با درخشش فوق‌العاده بازیکنان‌اش بازرگانی جواهری گنبد تیمی که سال گذشته در لیگ برتر توپ می‌زد را در سه گیم متوالی شکست دهد.

در مرحله گروهی نیز این دو تیم در گروه نخست جای داشتند که مازندرانی‌ها در دو بازی خود توانستند نماینده گنبد را با شکست مواجه کنند و دیدار فردای این دو تیم چهارمین دیدار لیگ دسته یک امسال محسوب می‌شود.

کاله جوان مازندران و بازرگانی جواهری گنبد از تیم‌های قدرتمند و شانس صعود به لیگ برتر بودند که در مرحله گروهی به جایگاه اول و دوم دست یافتند.

در دیگر دیدار این مرحله شهرستان بجنورد میزبان نبرد تنگاتنگ شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی و گل گهر سیرجان است.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول