اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کار گروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی صورت گرفت

تقدیر استاندار زنجان از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان در کار گروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 تقدیر کرد.

تقدیر استاندار زنجان از شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، به نقل از روابط عمومی شرکت غله استان زنجان، در کار گروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی استان با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان در زمینه ارتقای کیفیت آرد و نان اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ارتقای کیفیت آرد و در نهایت نان تولیدی در استان زنجان هستیم. 

وی با تقدیر و قدردانی از مدیریت و کارکنان شرکت غله استان افزود: کنترل و نظارت‌هایی که در زمینه ارتقای کیفیت نان صورت گرفته مناسب و مطلوب بوده و در حال حاضر انضباط و مدیریت مناسبی بر فضای گندم، آرد و نان در استان زنجان حاکم شده است.

استاندار زنجان و رئیس کار گروه تخصصی امور اقتصادی و تولیدی استان از شرکت غله استان خواست روند موجود به ویژه در پایان سال و تعطیلات نوروزی سال 1391 ادامه یابد.

در این جلسه مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از آخرین وضعیت کیفیت نان تولیدی استان و از دو منظر دیدگاه مردمی و نتایج آزمایشات بازرسی‌های صورت گرفته بر واحدهای تولیدی آرد و نان استان اشاره کرد و افزود: حساسیت و پیگیری مقام عالی استان و تلاش و کوشش همکاران شرکت غله و سایر دستگاههای ذیربط موجب شده است که در راستای رضایت خداوند سبحان و مردم شریف استان اقدامات خوبی برای ارتقای کیفیت نان تولیدی استان انجام شود.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شرکت غله استان زنجان در روزهای پایان سال و نوروز اشاره کرد و گفت:  نظارت و کنترل بر واحدهای نانوایی، هماهنگی با شرکت‌های حمل و نقل، تعیین کشیک برای کارخانجات آرد سازی، سیلوهای استان و ... از جمله اقداماتی است که توسط شرکت غله استان زنجان و با همکاری فرمانداری‌ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، اداره کل تعزیرات حکومتی استان و سایر دستگاههای مرتبط در ایام تعطیلات نوروز انجام می‌شود.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول