اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قم

تقویم جامع 6 ماه نخست سال آموزش بازرگانی تدوین شد

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: تقویم جامع شش ماه نخست سال با 13 بسته آموزشی کاربردی تدوین شد.

تقویم جامع 6 ماه نخست سال آموزش بازرگانی تدوین شد

زهرا شادنوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: این مرکز به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش‌های تخصصی کسب و کار نقشی فعال در راستای راهبری، مدیریت و اجرای آموزش‌های مورد نیاز در حوزه بازرگانی را در سطح کشور به عهده دارد.

وی هدف از آموزش‌‌های بازرگانی را در سطح کشور تلاشی منسجم و هدفدار دانست و بیان کرد: این مرکز برای ارتقای دانش، بینش و مهارت‌های حرفه‌ای شاغلان حوزه کسب و کار کشور گام برمی‌دارد.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: این مرکز آموزشی تلاش می‌کند با استفاده از روش‌های کاربردی در طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی نقش مؤثر در بهبود مستمر فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و نوسازی نظام بازرگانی کشور ایفا کند.

وی با بیان اینکه تقویم جامع آموزشی شش ماه نخست سال تدوین شده است تصریح کرد: در این تقویم 13 بسته آموزشی دیده شده است که کمک شایانی به بخش تجارت و صنعت می‌کند.

شادنوش بسته‌های آموزشی حرفه‌ای را شامل بازرگانی و تجارت بین‌الملل، حقوق تجارت و امور قراردادهای تجاری،‌ تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، بازاریابی و فروش، ‌صنعت نمایشگاهی، مدیریت و سیستم‌ها، ‌اداری و سازمانی عنوان کرد.

وی از دیگر بسته‌های آموزشی که در تقویم شش ماه نخست سال پیش‌بینی شده را حسابداری و اقتصاد مالی، لجستیک و مدیریت زنجیره تامین،‌ تولید و صنعت،‌ نهضت کاهش قیمت تمام شده، ‌زبان انگلیسی بازرگانی و سمینارهای آموزشی دانست.

مدیر اجرایی مرکز آموزش بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم،‌ قانون تجارت، مدیریت صادرات و خدمات فنی و مهندسی، بسته جامع تجارت و بازرگانی بین‌الملل، اینکوترمز 2010 و نقش آن در قراردادهای بین‌المللی و مذاکرات تجاری را از جمله دوره‌هایی عنوان کرد که تا پایان بهار به تجار،‌ بازرگانان و علاقه‌مندان در این زمینه ارائه می‌شود.

وی دوره‌های آموزشی مکاتبات بازرگانی،‌ تهیه و تنظیم قراردادهای بین‌‌الملل،‌ صادرکنندگان موفق چه باید بدانند، مقررات صادرات و واردات و مدیریت آن، نکات کلیدی در واردات، امور گمرکی و ترخیص کالا، ‌نحوه برگزاری نمایشگاه‌های داخلی و بین‌الملل را از جمله دوره‌های آموزشی دانست که در نخستین ماه تابستان برگزار می‌شود.

شادنوش از دیگر دوره‌های آموزشی که در تیر ماه برگزار می‌شود را اصول بازاریابی حرفه‌ای،‌ بازاریابی تلفنی، مدیریت ارتباط با مشتری،‌ مدیریت فروش،‌ مهندسی فروش مدرن، چگونه یک طرح بازاریابی برای کسب و کار خود بنویسیم،‌ تحقیقات بازاریابی بین‌الملل و مدیریت تبلیغات تجاری عنوان کرد.

وی به دوره‌های آموزشی که در مرداد و شهریور ماه برگزار می‌شود اشاره و بیان کرد: دوره‌های ویزیتوری حرفه‌ای، اصول مهارت‌های کاربردی، مدیریت شکایت مشتریان، استراتژی‌های فروش و بازاریابی در شرایط رکود و بحران از جمله دوره‌هایی است که در ماه‌های پایانی تقویم جامع آموزشی شش ماه نخست سال جاری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول