اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت اسدآباد:

طرح شبنم در اصناف اسدآباد درحال اجراست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اسدآباد گفت: در راستای تحقق شعار امسال طرح شبنم در اصناف سطح شهرستان اسدآباد درحال اجرا است.

طرح شبنم در اصناف اسدآباد درحال اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، علی حیدری پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا، ارز و سوخت شهرستان اسدآباد با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی اظهار داشت: در راستای تحقق شعار امسال، حمایت از تولیدات داخلی و رونق تولیدات ملی طرحی با عنوان شبنم با موضوع جمع‌آوری کالاهای وارداتی که برچسب ندارند از ابتدای اردیبهشت آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این طرح شامل جمع‌آوری لوازم خانگی، یارانه‌ای، صوتی و تصویری، دستگاه‌های پزشکی است، افزود: با توجه به اینکه اجرای این طرح مسلماً با تنش‌هایی روبه‌روست از مأموران نیروی انتظامی درخواست کمک کرده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در سال 90 از تعداد 31 پرونده متخلف 142 هزار و 500 نخ انواع سیگار در سطح شهرستان کشف و ضبط شده است، اظهار داشت: در فروردین امسال نیز از یک پرونده بازرسی شده 10 هزار نخ انواع سیگار کشف شده است.

حیدری در ادامه بازرسی یک هزار و 703 واحد، 11 مورد گشت و بازرسی مشترک با تعزیرات، دامپزشکی متشکل از 20 نفر، رسیدگی به 56 فقره تخلف و 26 مورد گزارش ستاد خبری را از جمله فعالیت‌های انجام شده از بهمن ماه گذشته تا فروردین امسال برشمرد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اسدآباد نیز با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی شهرستان گفت: در زمینه قاچاق کالا در سطح عرضه 25 فقره پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته که منجر به ضبط کالا و محکومیت به مبلغ 6 میلیون ریال شده است.

مهدی افشار تصریح کرد: همچنین در زمینه حمل کالای قاچاق سه فقره پرونده رسیدگی و منجر به محکومیت بیش از 88 میلیون ریال و در زمینه عرضه خارج از شبکه سوخت دو فقره پرونده رسیدگی و منجر به توزیع سوخت در شبکه با میزان محکومیت بیش از یک میلیارد و 198 میلیون ریال شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول