اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

به ازای هر یک میلیارد دلار قاچاق، 100 هزار فرصت شغلی از دست می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآباد گفت: بر اساس مطالعات کارشناسانه به ازای هر یک میلیارد دلار واردات قاچاق کالا، 100 هزار فرصت شغلی از دست می‌رود.

به ازای هر یک میلیارد دلار قاچاق، 100 هزار فرصت شغلی از دست می‌رود

مصطفی آزادبخت امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با اشاره به جایگاه رهبری در نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با درک صحیح مسائل جهانی و واقعیت‌های جامعه با آینده‌نگری و همه‌جانبه‌نگری در یک روند از سال 73 تاکنون با نامگذاری سال، افق روشنی را برای رشد و توسعه نظام ترسیم کردند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان با انجام وظیفه خود در این راه و افق روشن می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کنند، افزود: دشمنان ایران اسلامی سعی در تضعیف نظام در مسائل اقتصادی دارند که باید با تبعیت آگاهانه و با برنامه از فرامین رهبری موجب خنثی شدن توطئه‌های آنان شویم.

فرماندار اسدآباد در ادامه تحقق و اجرای شعار امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را نیازمند همکاری اجزای نظام از جمله مجلس، دولت و قوه قضائیه دانست و گفت: بر اساس مطالعات کارشناسانه به ازای هر یک میلیارد دلار واردات قاچاق کالا، 100 هزار فرصت شغلی از دست می‌رود که این مهم می‌طلبد حمایت از تولیدکنندگان داخلی را در دستور کار قرار دهیم.

وی با اشاره به تصویب مصوبات در زمینه قاچاق کالا تصریح کرد: اگر تولید داخلی را قوی‌تر کنیم طمع کشورهای غربی نسبت به واردات کمتر خواهد شد.

آزادبخت کاهش هزینه‌ها و ارتقای کیفیت‌بخشی را یک استراتژیک در کشور خواند و افزود: باید مدیران بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی تلاش کنند کیفیت را ارتقا و قیمت را منطقی کنند.

وی وظیفه خطیر رسانه‌ها را در زمینه‌های فرهنگ‌سازی استفاه از کالاهای ایرانی و داخلی مهم و ضروری دانست و گفت: البته دولت نیز به عنوان متولی اصلی باید از همه ظرفیت‌ها همانند توسعه صندوق ملی حمایت از تولید را مد نظر قرار داده و تسهیلاتی پرداخت کند.

فرماندار اسدآباد همچنین دیدگاه عقیدتی مردم و عمل به دستورات رهبری را در تقویت شعار امسال مهم برشمرد و افزود: مردم همانند وارد شدن به دیگر صحنه‌های نظام موفق به تحقق این شعار می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول