اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 16 خرداد انجام می‎شود

آغاز طرح‎های شنای ساحلی در گلستان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان زمان رسمی شروع به کار طرح‎های شنا در سواحل گلستان را 16 خرداد ماه اعلام کرد.

آغاز طرح‎های شنای ساحلی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه ساماندهی سواحل استان اظهار داشت: امسال هشت طرح شنای آقایان و بانوان در شهرستان‎های بندرگز، نوکنده، بندرترکمن و گمیشان آماده حضور و استفاده مسافران و علاقه‎مندان به این ورزش مفرح خواهد بود.

وی ادامه داد: باید ستادهای شهرستان‎ها به مدیریت فرمانداران و با همکاری بخشداران و شهرداران شکل گرفته و تمام نواقص و کم و کاستی‎ها را در این خصوص تا تاریخ 16 خرداد برطرف کنند.

معاون استاندار گلستان خاطر نشان کرد: به این دلیل که اعتقاداتمان دینی است، علاقه‎مند هستیم که مردم سرزنده و شاداب باشند اما نباید از ارزش‎ها و اصول دینی هم غافل شد، به خصوص در ایام تابستان که مردم استقبال بیشتری از مکان‎های گردشگری و سواحل استان دارند باید اخلاق دینی محفوظ بماند که بخشی از آن نیازمند تبیین، بخشی نیاز به کنترل و در جاهایی هم نیاز به برخورد جدی و قانونی با متخلفان دارد.

جمشیدی در پایان اظهار داشت: دریا و سواحل آن یک نعمت خدادادی است که هنر بهره‎مندی از این نعمت خدادادی یک وظیفه انسانی است پس باید با همت مضاعف، دلسوزانه و هوشمندانه به گونه‎ای فضا را مدیریت کنیم تا مردم از این نعمت الهی بهره‎مند شوند. 

در ادامه این جلسه رسول حسام مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان با بیان اینکه رعایت نکات ایمنی را در طرح‎های شنا همواره باید مدنظر قرار داد افزود: ساماندهی و هدایت کردن مردم به سمت نقاط امن شنا یک ضرورت است که باید با همدلی و تعامل و تأمین منابع مالی بتوانیم محیط‎هایی را فراهم کنیم تا مردم بخشی از اوقات فراغتشان را در این مکان‎ها بگذرانند.

در پایان هر یک از مدیران حاضر در جلسه آمادگی خود را برای همکاری لازم برای ایجاد طرح‎های شنا اعلام کرده و شهرداران به عنوان متولیان مستقیم آن، مدیریت اجرایی طرح‎ها را بر عهده گرفته و تمهیدات، مقدمات، رفع موانع و اقدامات اجرایی را در دستور کار خود قرار داده‎اند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول