اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آزادشهر:

کنترل بازار حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آزادشهر گفت: کنترل و نظارت بر بازار حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است و باید با جدیت پیگیری شود.

کنترل بازار حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‎کنندگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید فاضل دهنوی بعد از ظهر امروز در جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان آزادشهر اظهار داشت: نظارت دقیق‎تر بر بازار خرید و فروش به ویژه بازار خرید و فروش محصولات کشاورزان که امروزها در فصل برداشت به سر می‎برند می‎تواند دست دلالان و سودجویان را کوتاه کند.

وی تصریح کرد: این نظارت موجب می‎شود محصولات تولید شده به طریق قانون‎مند و کارشناسی ‎شده قیمت‎گذاری شود تا هم رضایت تولیدکننده را به دنبال داشته باشد و هم با قیمت مقرون به صرفه‎تری در اختیار مصرف‎کنندگان قرار داده شود.

فرماندار شهرستان آزادشهر با تقدیر از همه کسانی که بر عملکرد بازار کنترل و نظارت دارند اذعان داشت: بر هم زدن تعادل بازار یکی از راهکارهای دشمن برای نتیجه‎گیری در جنگ اقتصادی است که باید در سایه سعی و تلاش مردم و مسئولان محو شود و بهره‎برداری دشمن را به حداقل برساند.

دهنوی خاطر نشان کرد: کنترل بازار خرید و فروش نهاده‎‎ای کشاورزی از قبیل سموم دفع آفات نباتی و کودهای شیمیایی به منظور حمایت از کشاورزان که بیشترین آمار اشتغال در سطح شهرستان را دارند لازم و ضروری است.

وی تاکید کرد: مسئولان با عاملان گران‎فروشی و کسانی که سعی دارند تعادل بازار خرید و فروش را بر هم بزنند برخورد جدی داشته باشند و اجازه ندهند کشاورزان که سهم عمده‎ای در تولید کشور و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری دارند از لحاظ تهیه امکانات مربوط به کشاورزی در مضیقه باشند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول