اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر خراسان‌رضوی

5 روستای شهرستان چناران گرفتار سیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی گفت: بارش باران در چند روز اخیر که استان خراسان‌رضوی را دربر گرفته است سبب وقوع سیل در 5 روستای شهرستان چناران شد.

5 روستای شهرستان چناران گرفتار سیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت علی شایان‌فر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارش باران که از عصر روز گذشته شروع شد، سبب جاری شدن سیل در 5 روستای رضاآباد، خواجه‌جراح، قزلر، خرم‌آباد و دهنه اخلمد شهرستان چناران شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی در ارتباط با میزان خسارات و تلفات ناشی از وقوع سیل در این روستاها گفت: خوش‌بختانه این سیل تلفات جانی نداشته است و در این راستا جاری شدن سیل سبب آب‌گرفتگی تعدادی از منازل و معابر این روستاها شد البته هنوز میزان خسارت وارده این سیل، برآورد نشده است.

وی با اشاره به اعزام یک دستگاه لودر به منطقه به منظور انحراف مسیر آب جاری شده در این روستاها گفت: تاکنون نیاز به اقدامات اضطراری خاصی اعلام نشده است، اما نیروهای هلال‌احمر و سایر نیروهای امدادی در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

شایان‌فر هم‌چنین با اشاره به وقوع سیل در چند روستای شهرستان تربت‌جام در شنبه گذشته، ادامه داد: متأسفانه یک چوپان 40 ساله به دلیل حضور در حاشیه رودخانه، غرق شد که پیکر او روز گذشته پیدا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان‌رضوی در ادامه به وضعیت راه‌های روستاهای گرفتار سیل اشاره کرد و اظهار داشت: راه‌های ارتباطی 8 روستا در تربت‌جام نیز مسدود شده بود که تا ساعت 2 بامداد روز یک‌شنبه با تلاش کارکنان راهداری بازگشایی شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول