اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی غرب مازندران:

200 میلیارد ریال اراضی ملی مازندران از دست متصرفان خارج شد

خبرگزاری فارس: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر گفت: در سال 1390 در مجموع 33.4 هکتار از اراضی جنگلی و مرتعی غرب مازندران به ارزش 198 میلیارد ریال از دست متصرفان خارج شد.

200 میلیارد ریال اراضی ملی مازندران از دست متصرفان خارج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ـ نوشهر، یوسف‌علی ادیب افزود: در سال 90، 149 فقره تجاوز به اراضی ملی در منابع طبیعی غرب مازندران رخ داد که در اجرای ماده 55 قانون حفاظت از جنگل‌ها و مراتع و همچنین با احکام قضایی صادر شده، این اراضی آزاد شد.

وی بیشترین عملکرد مربوط به جلوگیری از تصرف اراضی را در حوزه منابع طبیعی نوشهر ـ رویان به میزان 12.1 هکتار ذکر کرد و اظهار داشت: در حوزه منابع طبیعی عباس‌آباد 1.8 هکتار تصرف اراضی ثبت شده و پایین‌ترین آمار مربوط به این منطقه است.

ادیب تأکید کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی به طور شبانه‌روزی آماده مقابله با هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی و حریق در جنگل‌ها و مراتع هستند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان مازندران ـ نوشهر خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز گزارش‌های خود را از طریق تلفن رایگان و کشوری 09696 به اطلاع ما برسانند.

به گزارش فارس، منابع طبیعی غرب مازندران، از رویان تا رامسر را در بردارد و شامل 313 هکتار جنگل و 197 هزار هکتار مرتع است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول