اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

کاهش 5 درصدی رشد مصرف در سمنان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: رشد مصرف برق در این استان از شش به یک درصد رسیده و پنج درصد صرفه‏جویی شده است.

کاهش 5 درصدی رشد مصرف در سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در نشستی با مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان سمنان تصریح کرد: بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‏ها و با مشارکت و مصرف بهینه مردم استان سمنان، رشد مصرف از شش به یک درصد رسیده و پنج درصد صرفه‏جویی شده است.

موسوی‏زاده یادآور شد: تمام توان خود را معطوف کرده‏ایم تا در خدمت مردم بوده و رضایت آنان را بیش از پیش فراهم کنیم و مشترکان نیز باید در مصرف برق صرفه‏جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان اضافه کرد: برنامه‏ها و شاخص‏های عملیاتی صنعت توزیع برق استان سمنان با تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری در سال جاری طرح‏ریزی شده و با تلاش تمامی مجموعه کارکنان شرکت این مهم اجرایی خواهد شد.

موسوی‏زاده به اشاره اینکه همراه با فعالیت‏های فنی و تخصصی، اقدامات فرهنگی بسیار مناسبی برای همکاران و خانواده‏های آنان انجام می‏شود، بیان داشت: تجلیل از ایثارگران، برگزاری یادواره شهدا، اجرای مسابقات قرآنی و کتاب‏خوانی، تجلیل از فعالان امر نماز، اجرای طرح جشن عبادت فرزندان کارکنان و برپایی نمایشگاه‏های فرهنگی از مهم‏ترین برنامه‏های فرهنگی سال گذشته شرکت توزیع برق استان است.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول