اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل توزیع برق سمنان خبر داد

برخورداری همه خانوارهای سمنانی از نعمت برق

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: در حال حاضر ضریب نفوذ برق در استان سمنان 100 درصد است و همه خانوارهای شهری و روستایی از نعمت برق برخوردار هستند.

برخورداری همه خانوارهای سمنانی از نعمت برق

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سیدمحمد موسوی‏زاده در دیدار مدیران ارشد شرکت توزیع برق استان سمنان با آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‏فقیه در استان سمنان بیان کرد: برق به عنوان یک صنعت زیربنایی و یکی از پایه‏های توسعه مطرح است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ضریب نفوذ برق در استان سمنان 100 درصد است و همه خانوارهای شهری و روستایی از نعمت برق برخوردار هستند.

موسوی‏زاده با اعلام اینکه عمده انرژی الکتریکی استان صرف تولید می‏شود، گفت: هم‏اینک در استان سمنان، هر دو نفر دارای یک انشعاب برق هستند.

به گزارش فارس، در این دیدار که جمعی از کارکنان نمونه شرکت توزیع برق استان سمنان در زمینه انضباط کاری و ایمنی از شرکت توزیع برق استان نیز حضور داشتند، با اهدای هدایایی از سوی نماینده ولی‏فقیه در استان و امام جمعه سمنان از آنان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول