اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور

شرکت توزیع برق سمنان ارتقاء یافت

خبرگزاری فارس: شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در رتبه‏بندی شرکت‏های توزیع برق کشور به درجه "ب مثبت" از سطوح سازمانی ارتقاء پیدا کرد.

شرکت توزیع برق سمنان ارتقاء یافت

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان با اعلام این خبر بیان داشت: براساس ابلاغ شرکت توانیر در خصوص نتایج حاصل از آمار و اطلاعات مربوط به هر یک از شاخص‏های ارزیابی در سطح شرکت‏های توزیع برق کشور، شرکت توزیع برق سمنان حائز ارتقای درجه جدید شده است.

سیدمحمد موسوی‏زاده با اشاره به اینکه درجه جدید شرکت از اول فروردین‌ماه سال 90 مصوب و به تازگی ابلاغ شده است، افزود: مطابق درجات ارتقای سطوح سازمانی شرکت‏های توزیع برق، درجه "ج" پایین‏ترین و درجه "الف" بالاترین مدارج در رتبه‏بندی‏ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با اذعان به اینکه تا به حال درجه این شرکت "ب" بوده است، خاطرنشان ساخت: این موفقیت تأثیرات بسیار مطلوبی در روند فعالیت‏های شرکت از جمله ارتقای ساختار سازمانی، اعتبارات و موارد دیگر در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول