اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای آموزش و پرورش نور:

مدارس خسارت دیده ناشی از سیل در نور باید بازسازی شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای آموزش و پرورش نور خواستار توجه جدی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران به مدارس آسیب‌دیده نور در سیل اخیر شد.

مدارس خسارت دیده ناشی از سیل در نور  باید بازسازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی بعدازظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به خسارت‌های وارده ناشی از سیل به برخی مدارس شهرستان نور خواستار تسریع در بازسازی و مرمت این مدارس از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان شد.
وی گفت: این مسئله موجب نگرانی خانواده‌ها و والدین دانش‌آموزان شده است که باید مسئولان نوسازی این مسائل را برطرف کنند.
مشایخی اظهار داشت: سیل اخیر در شهرستان نور بیش از 10 میلیارد خسارات وارد کرده که تاکنون اعتباری برای این منظور برای شهرستان در نظر گرفته نشد و ریالی تخصیص نیافت.
فرماندار نور از پیگیری‌های مداوم برای تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز برای خسارات وارده خبر داد و ابراز داشت: در صورت تامین و تخصیص اعتبار به مدارس آموزش و پرورش نیز توجه می‌شود.
مشایخی با تاکید بر ترویج مدارس قرآنی در سطح شهرستان نور، از آموزش و پرورش خواست تا اماکن بلا استفاده خود به ویژه در روستاها را به صورت امانی در اختیار اداره تبلیغات اسلامی قرار دهد تا این اداره بتواند با نیروها و مربیان قرآنی در اختیار و زیر پوشش خود مدارس و مراکز قرآنی را فعال و به ترویج کتاب خدا و مفاهیم آن بپردازد.
رئیس شورای آموزش و پرورش نور همچنین با اشاره به اجرایی شدن نظام جدید آموزشی در کشور از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا به منظور جلوگیری از افت تحصیلی و مشکلات جانبی از هم اکنون آموزش مربیان و معلمان مقطع ششم ابتدایی را در دستور کار قرار دهند و با آموزش لازم کیفیت علمی دانش‌آموزان را ارتقاء بخشند.
وی همچنین از شهرداری‌ها خواست تا در پرداخت سهم آموزش و پرورش از عوارض دریافتی تسریع و معوقات را نیز برای کمک به آموزش و پرورش پرداخت کنند تا برخی از مشکلات با کمک‌های مالی برطرف شود.
مشایخی همچنین بر هوشمند‌سازی مدارس شهرستان تاکید کرد و از مسئولان امر خواست تا نسبت به این امر نیز توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام/ص20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول