اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان استانداری اردبیل:

شبکه ازدواج آسان و پایدار در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل خانواده و امور بانوان استانداری اردبیل از راه‌اندازی شبکه ازدواج آسان و پایدار در اردبیل به منظور ترویج ازدواج آسان و دوام زندگی مشترک زوج‌های جوان خبر داد.

شبکه ازدواج آسان و پایدار در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اردبیل خدیجه جعفری اصل در تشریح چگونگی تشکیل شبکه ازدواج آسان و پایدار اظهار داشت: این شبکه توسط سازمان‌های مردم نهاد ایجاد و مدیریت می‌شود و امور بانوان تنها بر عملکرد و برنامه‌های این تشکل‌ها نظارت می‌کند.

وی از اختصاص بودجه به تشکل‌های مجری شبکه ازدواج آسان و پایدار خبر داد و اضافه کرد: بودجه 250 میلیون ریالی به دو تشکل مردم نهاد برای اجرای شبکه ازدواج آسان و پایدار تخصیص داده شده و انتظار می‌رود این طرح را با موفقیت اجرا کنند.

مشاور استاندار اردبیل در امور بانوان با اشاره به ضرورت ساماندهی تشکل‌های مردم نهاد در زمینه امور بانوان افزود: برگزاری نشست‌های علمی و پژوهشی در زمینه ازدواج آسان، کاهش سن ازدواج و طلاق با همکاری نهادها و تعاونی‌ها از جمله فعالیت‌های سازمان‌های مردم نهاد در این خصوص خواهد بود.

جعفری اصل با انتقاد از عدم تعریف پست مستقل در ادارات به مشاوران امور بانوان تصریح کرد: در ادارات و سازمان‌ها برای مشاوران امور بانوان چندین سمت تعریف شده و مشاور امور بانوان سمت اصلی مشاوران نیست.

وی با بیان اینکه باید برای مشاور امور بانوان پست مستقلی در ادارات تعریف شود، یادآور شد؛ تعریف پست مستقل برای مشاور امور بانوان در ادارات در وزارت کشور تصویب شده و تا پایان اردیبهشت ماه به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

مدیرکل خانواده و امور بانوان استانداری اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت مستقل بودن پست مشاور امور بانوان در دستگاه‌ها خاطرنشان کرد: اگر ادارات در شرایط فعلی قدرت تعریف پست مستقل برای مشاور امور بانوان را ندارند، در پست‌های ترکیبی اولویت را به مشاور امور بانوان داده و در زمینه اضافه‌کاری هم مساعدت کنند.

انتهای پیام/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول