اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان:

تعجیل در بازسازی مناطق آسیب دیده گیلان اهمیت دارد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان گفت: حتی یک روز تعجیل در بازسازی مناطق آسیب دیده ناشی از سیل گیلان برای ما اهمیت زیادی دارد.

تعجیل در بازسازی مناطق آسیب دیده گیلان اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیف‌الله آقابیگی پیش از ظهر امروز در دومین جلسه کمیته بحران شرکت سهامی آب منطقه‌ای گیلان بر تلاش شبانه‌روزی و برطرف کردن مسایل و مشکلات ناشی از سیل در گیلان تاکید کرد.

وی اظهار کرد: حتی یک روز تعجیل در بازسازی مناطق آسیب‌دیده برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است تا بتوانیم با تجهیز مناطق متضرر از سیل و آب‌گذاری دوباره نهرها بستر مناسبی را برای کشاورزان فراهم کنیم.

مدیر عامل آب منطقه‌ای گیلان، با اشاره به اینکه سال گذشته از روند بهبود یافته‌ای برخوردار بودیم، تصریح کرد: انتظار می‌رفت طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته تا 30 فروردین امسال شخم نخست زمین‌ها انجام می‌شد و امیدواریم تا 20 اردیبهشت جاری در تمام مزارع شالیکاری نشای برنج انجام گیرد.

مدیران امورهای آب فومنات، شرق و مرکزی گیلان نیز در ادامه این جلسه به بیان گزارش عملکرد خود پرداختند و مقرر شده تا ضمن تشدید فعالیت‌ها و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود و حفظ آمادگی و انسجام در تمام واحدها در کمترین زمان با هماهنگی دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط تعادل لازم در مناطق آسیب دیده برقرار شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول