اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

کمبود امکانات از مشکلات حفظ مبلغان در بوشهر است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: کمبود امکانات از مشکلات عمده ما در حفظ مبلغان و روحانیون در بوشهر است.

کمبود امکانات از مشکلات حفظ مبلغان در بوشهر است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدنورالله موسوی‌نیا ظهر امروز در گردهمایی بزرگ روحانیون استان بوشهر با اشاره به نقش تبلیغ در دین افزود: یکی از مشکلات ما در حوزه تبلیغ دین در بوشهر کمبود امکانات برای زندگی روحانیون مبلغ است.
وی با بیان اینکه احداث خانه‌های عالم در بوشهر ضروری است، اظهار داشت: برای اجرای مطلوب طرح هجرت در بوشهر باید چاره‌اندیشی کنیم تا روحانیون از استان بوشهر کوچ نکنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به عالمان بزرگ بوشهر گفت: روحانیون بزرگ استان بوشهر الگویی برای روحانیون جوان هستند.
موسوی‌نیا با اشاره به نقش روحانیون در ترویج فرهنگ دینی گفت: کمبود امکانات از مشکلات عمده ما در حفظ مبلغان و روحانیون در بوشهر است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر پیرامون برنامه‌های آموزشی و پژوهشی اداره کل در ارتباط با وحدت اسلامی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اردوهای وحدت، چاپ کتاب با موضوع وحدت در اندیشه بزرگان دین، برگزاری جشنواره بین‌المللی شعر تقریب، و ... از جمله برنامه‌های اداره کل در راستای تقویت وحدت اسلامی در استان است که طبق شیوه‌نامه‌های ابلاغی به اجرا در خواهد آمد.
وی احترام مردم استان به مذاهب اسلامی را ستودنی دانست و در این زمینه گفت: مردم استان اعم از شیعه و اهل سنت در کنار هم زندگی بسیار آرامی دارند و همواره در برابر تهدیدات دشمن مشترک، مقاومت و ایستادگی و پایداری دارند و یکی از دلایل ناکامی دشمنان اسلام و ایران اسلامی نیز همین است که اندیشه‌های دینی مردم استان بر اساس اصل ولایتمداری استوار است.
موسوی‌نیا افزود: وحدت اسلامی در طول تاریخ یک موضوع مهم بوده است اما امروزه با توجه به بحث بیداری اسلامی و تلاشی که دشمنان اسلام برای ایجاد شکاف میان مذاهب اسلامی دارند، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است که می‌تواند سرنوشت جهان را به نفع کشورهای اسلامی رقم بزند.
انتهای پیام/صا30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول