اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری برگزار می‌شود

اجرای مرحله استانی جشنواره مبلغان برتر

خبرگزاری فارس: مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌‌های علمیه از اجرای مرحله استانی جشنواره مبلغان برتر هجرت تا پایان سال جاری خبر داد.

اجرای مرحله استانی جشنواره مبلغان برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، حجت‌الاسلام حسن غفاری اظهار داشت: این جشنواره برای نخستین بار در دو مرحله استانی و کشوری در بین مبلغان هجرت بلندمدت سراسر کشور اجرا می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌های مبلغان هجرت اظهار داشت: تاکنون ارزیابی مرحله‌ استانی این جشنواره در 24 استان اجرا شده و در برخی از آنها جشنواره استانی نیز برگزار شده است.

مدیرکل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه تاکید کرد: دیگر استان‌ها نیز تا پایان اسفندماه سال جاری برای ارزیابی و معرفی نفرات برتر فرصت دارند.

وی در تشریح مرحله استانی این جشنواره گفت: این جشنواره در استان‌ها با تکمیل فرم شرکت در جشنواره، ارسال فعالیت‌ها و نوآوری‌های تبلیغی توسط مبلغان هجرت به معاونت تبلیغ استان و شهرستان و بررسی آثار و فعالیت‌های مبلغان توسط کارگروه استانی و انتخاب نفرات برتر اجرا می‌شود.

غفاری تاکید کرد: پس از معرفی نفرات برتر استان، ارزیابی استانی به تایید اداره ارزیابی اداره کل هماهنگی اعزام و پشتیبانی معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه می‌رسد و نفرات برتر استانی از طرف دبیرخانه مبلغان برتر معرفی می‌شوند.

وی در مورد شیوه‌ اجرای مرحله کشوری این جشنواره خاطرنشان کرد: در مرحله‌ کشوری پس از ارسال مدارک به دبیرخانه مبلغان برتر و بررسی دقیق و حضوری فعالیت مبلغان و ارزیابی فعالیت‌ها توسط کارگروه کشوری، نفرات برتر از سوی این کارگروه معرفی می‌شوند.

مدیر کل هماهنگی و پشتیبانی اعزام معاونت تبلیغ حوزه اظهار داشت: بر اساس اساسنامه‌، جشنواره مبلغان برتر هر سال در  تمامی استان‌ها و هر دو سال یک بار در سطح کشور برگزار می‌شود و مراسم اختتامیه مرحله کشوری جشنواره‌ امسال، در سال 91 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول