اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی خبر داد

ساماندهی مبلغان اعزامی آذربایجان غربی در ایام تبلیغ

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: مبلغانی که در ایام تبلیغ به استان آذربایجان غربی اعزام می‌شوند مورد ساماندهی قرار می‌گیرند.

ساماندهی مبلغان اعزامی آذربایجان غربی در ایام تبلیغ
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه وحید جلال‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش مبلغان و روحانیان حوزه علمیه استان آذربایجان غربی که در سالن شماره یک استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: در حال حاضر مبلغانی که وارد استان می شوند با مشکل اسکان مواجه هستند و برای رفع این مشکل مبلغانی که وارد استان می شوند مورد ساماندهی قرار می گیرند.
وی تبلیغ را از ابزار مهم جهاد در اسلام شمرد و تصریح کرد: تبلیغ مورد تاکید پیامبر، علما و امام راحل بود.
این مسئول افزود: تبلیغ اصل عقلی و منطقی است اما روشهای تبلیغ روز به روز عمیق تر می شود.
جلال زاده اعلام کرد: زمانی که رسانه ها وجود نداشتند مسجد و منبر تنها محل برای تبلیغ بود ولی امروزه میتوان از توان رسانه ها نیز در زمینه تبلیغ و گسترش اسلام بهره برد.
وی با بیان اینکه در سطح استان نیازمند حضور مبلغان دینی هستیم، خاطرنشان کرد: در این راستا باید مسیر را تسهیل کرد و باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.
این مسئول اضافه کرد: شناسایی روستاهایی که نیاز به مبلغ دارند باید در دستور کار قرار گیرد و مکان اسکان در روستاها برای مبلغان فراهم شود.
استاندار آذربایجان غربی گفت: بحث تبلیغ اسلام، تعمیق مسائل دینی، احکام اسلامی و جذب جوانان به سوی ارزشهای اسلامی نیازمند این است در روستاها و شهرها مسیر برای حضور مبلغان فراهم شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول