اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافق:

مرحله دوم انتخابات مجلس در بافق مکانیزه است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بافق از برگزاری مرحله دوم انتخابات در بافق به صورت تمام مکانیزه خبر داد.

مرحله دوم انتخابات مجلس در بافق مکانیزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، علیرضا صمدی صبح امروز در نخستین نشست عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بافق از مکانیزه بودن مرحله دوم انتخاب در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در بافق هم‌زمان با سراسر کشور در دوازدهم اسفند سال گذشته با حضور 95 درصدی مردم این شهرستان برگزار شد که هیچ کدام از نامزدهای انتخاباتی نتوانستند اکثریت آراء را کسب کنند و در نتیجه انتخابات در حوزه انتخاباتی مهریز، بافق، ابرکوه، بهاباد و خاتم به مرحله دوم کشیده شد.

صمدی با اشاره به نحوه انجام مراحل رأی‌گیری به صورت مکانیزه افزود: همه عوامل اجرایی و کاربران باید با آموزش و برنامه‌ریزی صحیح برای اخذ رأی به صورت مکانیزه در تمام شعبه‌های رأی شهرستان اقدام کنند.

وی بر ضرورت آموزش‌های لازم به شهروندان بافقی برای آشنایی با انجام امور مربوط به نحوه رأی‌گیری و مراحل رأی‌گیری به شیوه مکانیزه تأکید کرد.

معاون فرماندار بافق در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور بی‌نظیر مردم بافق در مرحله اول انتخابات گفت: بدون شک مردم بافق هم‌چون گذشته در این دوره از انتخابات نیز با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی، برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می‌افزاید.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس کرده و سربلندی و عزت و افتخار را برای کشور به ارمغان می‌آورد.

معاون فرماندار بافق تصریح کرد: رعایت قانون و امانت‌داری به عنوان دو عنصر اصلی در روند برگزاری انتخابات از سوی عوامل اجرایی و نظارتی، موجب جلب اعتماد عمومی و حضور دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در مرحله اول انتخابات اقتدار نظام را تثبیت کرد، یادآور شد: مردم هم‌چون گذشته با حضور حداکثری در عرصه انتخابات به دشمنان نشان خواهند دادند که تا آخر پای اهداف انقلاب، امام، رهبری و حفظ ارزش‌های نظام ایستاده‌اند.

مسئول کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات بافق نیز در این نشست با اشاره به اینکه 24 نفر از کارشناسان کامپیوتر کار پشتیبانی فنی انتخابات را انجام می‌دهند، گفت: آموزش مردم در مکان‌های مختلف که حضور بیش‌تری دارند، امری ضروری است که تا قبل از روز رأی‌گیری باید این کار صورت گیرد.

مهدی فتاحی خاطرنشان کرد: تمام کاربران باید مسلط به استفاده از رایانه و قادر به کنترل و پایدار نگه داشتن آن در مواقع اضطراری باشند.

در پایان این نشست اعضای هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در زمینه چگونگی آموزش عوامل و شهروندان بافقی با نحوه چگونگی اخذ رأی به صورت مکانیزه در شعبه‌های اخذ رأی در شهرستان و فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای انجام این امر مهم برنامه‌ریزی کردند.

مردم شهرستان بافق در مرحله اول انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیش از 22 هزار و 800 برگه رأی را در صندوق‌های اخذ رأی ریختند و حضوری بی‌سابقه‌ای را رقم زدند.

در دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز، کاظم فرهمند و حجت‌الاسلام دخیل‌عباس زارع‌زاده با یکدیگر برای کسب یک کرسی در مجلس نهم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول