اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم میلاد تنکابن:

بیمه حدیث توانایی صعود را دارد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم میلاد تنکابن با اشاره به شکست تیمش مقابل بیمه حدیث قزوین در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: بازیکنان تیم بیمه حدیث قزوین توانایی صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را دارند.

بیمه حدیث توانایی صعود را دارد

مهرداد لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با تمجید از عملکرد بازیکنان قزوینی، اظهار کرد: بازیکنان تیم بیمه حدیث قزوین توانایی بالایی دارند و به راحتی توپ را در زمین بازی به چرخش در می‌آورند.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست این دیدار توپ و میدان در اختیار تیم بیمه حدیث بود، عنوان کرد: متأسفانه بازی از دست ما خارج شد و شانس آوردیم که در این نیمه فقط یک گل دریافت کردیم.

لطفی با اشاره به نحوه دریافت گل، توسط تیم تنکابنی، بیان کرد: فرصت گل‌زنی را به دلیل جو سنگین بازی و هیاهوی پرشمار تماشاگران قزوینی از دست دادیم.

سرمربی تیم بیمه حدیث قزوین یادآور شد: در نیمه دوم بازی با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم، توانستیم به نوعی بازیکنان تیم بیمه حدیث را تحت فشار قرار دادیم ولی چند فرصت خوب گل‌زنی را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم چند موقعیت گلزنی صد درصد را به دست آوردیم که با درخشش دروازه‌بان تیم بیمه حدیث، آنها را از دست دادیم.

وی اضافه کرد: در آخرین دقایق بازی می‌توانستیم در جدالی تک به تک دروازه تیم میزبان را باز کنیم ولی روی توپ برگشتی و غافلگیری خط دفاع، بازیکنان تیم بیمه حدیث با استفاده از ضد حمله گل دوم خود را نیز به ثمر رساندند.

تیم میلاد تنکابن در چارچوب هفته سوم از دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن شهید بابایی قزوین با نتیجه دو بر صفر بازی را به میزبان خود تیم بیمه حدیث قزوین واگذار کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول