اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین:

بهره‌مندی از موقعیت‌ها سبب پیروزی بیمه حدیث شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین با اشاره به پیروزی تیمش مقابل میلاد تنکابن در هفته سوم دور رفت رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور گفت: در این دیدار به خوبی از موقعیت‌هایمان استفاده کردیم.

بهره‌مندی از موقعیت‌ها سبب پیروزی بیمه حدیث شد

علی فرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برتری تیمش مقابل تیم فوتسال تنکابنی، اظهار کرد: از اینکه توانستیم نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها کسب کنیم بسیار خوشحالیم و در پی تکرار این موفقیت تلاش خود را به کار می‌بندیم.

وی عنوان کرد: با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده کنترل این دیدار را دست گرفتیم و خوشبختانه موفق شدیم سه امتیاز این دیدار را برای قزوین به ارمغان بیاوریم.

فرمانی با اشاره به اینکه بازیکنان بیمه حدیث در نیمه نخست، توپ و میدان را در اختیار داشتند، تصریح کرد: مزد بازی زیبای خود را در نیمه اول با گل دقایق پایانی که از روی نقطه پنالتی وارد دروازه تیم میلاد تنکابن کردیم، گرفتیم.

سرمربی تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین یادآور شد: از آنجایی که در نیمه دوم به سه امتیاز این دیدار نیاز مبرم داشتیم، بازیکنان ناخواسته عقب کشیدند و میلاد تنکابن فشار را بر روی دروازه بیمه حدیث قزوین بیشتر کرد.

فرمانی بازی زیبای دروازه‌بان و خط دفاعی تیم خود را ستودنی توصیف کرد و گفت: با وجود اینکه در نیمه نخست تحت فشار قرار گرفته بودیم با درخشش دروازه‌بانمان توانستیم چند موقعیت مسلم گل را از تیم حریف بگیریم.

وی اضافه کرد: در ثانیه‌های پایانی بازی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کرده و روی ضد حمله و در جدالی تک به تک، بازیکنان توانستند گل دوم تیم را به ثمر برسانند.

تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین در چارچوب هفته سوم دور رفت لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با نتیجه دو بر صفر از سد میهمان خود تیم میلاد تنکابن عبور کرد و با کسب سه امتیاز در مکان هفتم گروه شمال قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول