اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قزوین

بیمه حدیث نخستین پیروزی خود را کسب کرد

خبرگزاری فارس: از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال بیمه حدیث قزوین از سد میهمان خود تیم میلاد تنکابن عبور کرد.

بیمه حدیث نخستین پیروزی خود را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این دیدار که با قضاوت انور ابراهیم‌پور در سالن شهید‌بابایی قزوین برگزار شد، تیم بیمه حدیث قزوین با نتیجه دو بر صفر میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

نکته قابل توجه این بازی این بود که تیم بیمه حدیث با توجه به دو شکست قبلی که در کارنامه خود به ثبت رسانده بود، چاره‌ای جز شکست حریف خود نداشت. در این بازی، بازیکنان علی فرمانی در تیم بیمه حدیث از ابتدا کنترل بازی را در دست گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی و حساب‌ شده حملات زیادی را روی دروازه میلاد تنکابن ایجاد کردند.

تیم میلاد تنکابن تقریبا تا اواسط نیمه نخست صرفا به دفاع مطلق پرداخت و با دفاعی گسترده اجازه خلق موقعیت به میزبان خود نداد که البته این امر در ثانیه‌های پایانی بازی به هم خورد‌.

بازیکنان تیم بیمه حدیث که به خوبی می‌دانستند اگر در این بازی شکست بخورند، روند ناکامی‌های خود را در این فصل تثبیت می‌کنند، مزد برتری خود را در نیمه نخست گرفتند و به گل رسیدند. این گل در آخرین دقایق بازی در نیمه نخست روی خطای دروازه‌بان این تیم به روی مهاجم تیم بیمه حدیث رقم خورد که با اعلام شدن ضربه پنالتی، امید طالبی موفق شد دروازه میلاد تنکابن را باز کند.

اما نیمه دوم بازی کاملا برگ به سود تیم میهمان برگشت و بازیکنان تیم میلاد تنکابن که چیزی برای از دست دادن نداشتند با در اختیار داشتن توپ و میدان میزبان خود را زیر فشار قرار دادند.

بازیکنان تیم بیمه حدیث که می‌‌شد به راحتی استرس را در بازی آن‌ها دید، عملا در این نیمه به دفاع مطلق پرداختند و در برابر حملات تیم میهمان چاره‌ای جز عقب‌نشینی نداشتند‌. در دقایق پایانی این بازی بازیکنان تیم میلاد تنکابن چند فرصت گل‌زنی مناسب را به دست‌ آوردند که البته در برابر دفاع قدرتمند و شیرجه‌های موفق دروازه‌بان بیمه حدیث ناکام ماندند.

بازیکنان تیم میلاد تنکابن در حالی که تلاش می‌کردند تا گل تساوی را به ثمر برسانند روی ضد حمله بازیکنان تیم بیمه حدیث در آخرین ثانیه‌های بازی غافل‌گیر شدند و گل دوم را هم توسط میلاد کاکاوند دریافت کردند.

بدین ترتیب تیم بیمه حدیث قزوین در روزی که بیشتر به نتیجه دل‌خوش کرده بود، توانست پیروزی را از آن خود کند و به روند تیمی خود سر و سامان ببخشد.

انتهای پیام/و10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول