اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دارالقرآن شادگان خبر داد

کسب 30 مقام در نهمین جشنواره نخبگان قرآن توسط قاریان شادگانی

خبرگزاری فارس: مدیر دارالقرآن شهرستان شادگان از درخشش دانش‌آموزان شادگانی در نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی خوزستان خبر داد.

کسب 30 مقام در نهمین جشنواره نخبگان قرآن توسط قاریان شادگانی

سید حیدر موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: به دنبال پایان کار داوری نهمین جشنواره نخبگان قرآن و معارف اسلامی استان خوزستان دانش‌آموزان شادگانی با درخشش بی‌نظیر خود موفق به کسب 12 مقام اول، 10 مقام دوم و 8 مقام سوم شدند و در مجموع با کسب 30 مقام به برتری دست یافتند.

وی افزود: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر، نهج‌البلاغه، احکام، اذان و نماز با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

موسوی گفت: نفرات برتر این دوره از مسابقات بعد از حضور در کارگاه‌های تخصصی که در آینده نزدیک توسط سازمان آموزش و پرورش خوزستان برگزار می‌شود به مسابقات کشوری راه پیدا خواهند کرد.

مدیر دارالقرآن شادگان تلاش و پشتکاری دانش‌آموزان و مربیان را از عوامل کسب رتبه‌های برتر در جشنواره قرآن و معارف اسلامی اعلام کرد و با بیان اینکه دانش‌آموزان شادگانی از داشتن هرگونه حمایت‌های مالی و دارالقرآن مناسب محرومند، گفت: پروژه احداث درالقرآن شهرستان شادگان بعد از گذشت سه سال از آغاز عملیات به دلیل ورشکستکی پیمانکار، همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد و از مسئولان استان و شهرستان انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری مشکلات و تکمیل آن اقدام کنند.

سیدحیدر موسوی در پایان با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان در عرصه قرآنی در شهرستان شادگان گفت: از مسئولان استان خوزستان و شهرستان انتظار داریم توجه و اهتمام خود را به مسائل فرهنگی و در راس آن‌ها مسائل قرآنی بیشتر کنند تا در آینده نزدیک شاهد اعتلا و شکوفایی بیش از پیش فرهنگ قرآنی در شهرستان شادگان باشیم.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول