اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اصفهان

کودکان هفته بزرگداشت اصفهان را با نقاشی‌ ترسیم کردند

خبرگزاری فارس: رئیس خانه کودک اصفهان گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت اصفهان 33 کودک که برگزیدگان نقاشی در مدارس سطح شهر اصفهان هستند، ابنیه‌های تاریخی اصفهان را نقاشی می‌کنند.

کودکان هفته بزرگداشت اصفهان را با نقاشی‌ ترسیم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند روزی است که به مناسبت هفته اصفهان چهره شهر مملو از صنایع دستی اصفهان به صورت نمادین شده که تأمل همگان را برمی‌انگیزد.

به همین مناسبت مراسم و همایش‌های متعددی در اصفهان در حال برگزاری است یا اینکه در روزهای آینده برگزار می‌شود.

کودکان اصفهانی نیز در این هفته نیز به صورت‌های مختلفی از جمله کشیدن نقاشی سهم خود را در این روز به جا آوردند، به همین مناسبت خبرنگار این رسانه گفت‌وگویی با رئیس خانه کودک اصفهان انجام داد.

زهره ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مشارکت کودکان دبستانی به مناسبت هفته اصفهان اظهار داشت: با توجه به فراخوانی که در برخی مدارس اصفهان مبنی بر حضور کودکان با استعداد در زمینه نقاشی انجام شد امروز جمعی از این کودکان به دور یکدیگر جمع شده و به نقاشی می‌پردازند.

وی ادامه داد: نقاشی این کودکان بر روی پل تاریخی سی‌ و سه‌ پل و بر روی پارچه‌ای بسیار بزرگ انجام می‌شود.

رئیس خانه کودک اصفهان تصریح کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سوم اردیبهشت‌ماه روز اصفهان، خانه کودک با همکاری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اقدام به برگزاری جشن بزرگ "نقش‌های ماندگار اصفهان" کرده است.

وی افزود: این ویژه برنامه روز یک‌شنبه امروز در کنار پل تاریخی سی و سه پل از ساعت 9 تا 11 صبح برگزار شد.

ابوالقاسمی اضافه کرد: 33 کودک نیز که برگزیدگان نقاشی در مدارس سطح شهر اصفهان هستند، ابنیه‌های تاریخی اصفهان را نقاشی می‌کنند.

وی اظهار داشت: تمامی خانواده‌ها به همراه فرزندان خود می‌توانند از این اقدام فرهنگی بازدید کرده و از نزدیک شاهد ترسیم نقاشی‌های کودکان باشند، در حال حاضر این مراسم نیز در حال اجرا است و مورد استقبال همشهریان اصفهانی نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول