اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبر داد

ارائه توانمندی‌های هنرمندان زنجانی در هفته فرهنگی و هنری استان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: توانمندی‌های هنرمندان استان زنجان در هفته فرهنگی و هنری ارائه می‌شود.

ارائه توانمندی‌های هنرمندان زنجانی در هفته فرهنگی و هنری استان

اصغر جاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: هفته فرهنگی استان زنجان با حضور شهرستان‌های مختلف در فرهنگسرای امام خمینی (ره) از امروز آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان زنجان در نخستین روز این هفته برنامه‌های مختلفی را برگزار می‌کند، یادآور شد: ارائه آثار هنری و فرهنگی در قالب نمایشگاه از برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با بیان اینکه نمایشگاه هفته فرهنگی و هنری شهرستان زنجان دارای بخش‌های مختلفی است، افزود: در این نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به ارائه آثار هنرمندان زنجانی در این نمایشگاه  تصریح کرد: ارائه آثاری از هنرمندان نقاشی، طراحی و صنایع دستی زنجان از برنامه‌های شهرستان در این هفته محسوب می‌شود.

جاهدی از ارائه روزنامه‌های اوایل دوران انقلاب در این نمایشگاه خبر داد و افزود: در این نمایشگاه اخبار مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی برگزاری شب شعر را از برنامه‌های هفته فرهنگی برشمرد و افزود: این مراسم با حضور شاعران مختلف استان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در آینده نزدیک خبر داد و بیان داشت: آثار خوشنویسی هنرمندان زنجان در قالب این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها و دیدارهای مختلف با هنرمندان زنجانی بیان داشت: دیدار با هنرمندان رشته‌های مختلف از برنامه‌های شهرستان محسوب می‌شود.

جاهدی برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی را از برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان عنوان کرد و بیان داشت: این کارگاه‌ها با حضور اساتید برجسته رشته‌های مختلف تا پایان سال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول