اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ارشاد زنجان:

برگزاری هفته فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: برگزاری هفته فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان زنجان است.

برگزاری هفته فرهنگی، معرفی ظرفیت‌های فرهنگی است

محمد ذوالقدری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: هفته فرهنگی و هنری استان زنجان با حضور ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای خدابنده، خرم‌دره، ابهر و طارم در فرهنگسرای امام خمینی (ره) استان زنجان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بالای استان در زمینه‌های فرهنگی و هنری برگزاری هفته فرهنگی و هنری موجب شناسایی هنرمندان استان می‌شود، افزود: تبادل فرهنگی و اطلاعاتی بین هنرمندان و بررسی نقاط ضعف و قوت از دیگر اهداف برگزاری این هفته محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری هفته فرهنگی و هنری مانور فرهنگی و هنری استان محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: هر روز یکی از شهرستان‌ها در سالن فرهنگسرای امام خمینی (ره) برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری را اجرا کرده و توانمندی‌های خود را در معرض نمایش می‌گذارند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه در تلاشیم این هفته فرهنگی در آینده در یکی از استان‌های همجوار نیز برگزار شود، افزود: با توجه به تاکیدات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این جشنواره در تهران نیز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این هفته فرهنگی نیاز به پروسه زمانی دو ساله دارد، یادآور شد: هفته فرهنگی و هنری استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی که چشم جهانیان را به خود خیره کرده است در یکی از کشورهای همسایه نیز برگزار می‌شود.

ذوالقدری از برگزاری نمایشگاه آثار بانوان زنجانی در فرهنگسرای کوثر زنجان خبر داد و افزود: در این نمایشگاه آثار هنری بانوان هنرمند زنجانی در معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی تصریح کرد: 70 اثر از هنرمندان زنجانی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به برگزاری بخشی از جشنواره هنرهای تجسمی فجر در زنجان یادآور شد: این جشنواره در چند روز آینده در زنجان افتتاح می‌شود.

وی از ارسال 72 اثر از تهران و 60 اثر از استان زنجان به این جشنواره خبر داد و افزود: این جشنواره به مدت یک ماه در زنجان برگزار می‌شود.

ذوالقدری با بیان اینکه داوری آثار نیز در زنجان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی مطلوبی برای برگزاری این جشنواره در استان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول