اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی شهردار اصفهان:

امیدواریم هفته فرهنگی ژاپن منجر به عقد قرارداد خواهرخوانده‌ها شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان گفت: امیدواریم برگزاری هفته فرهنگی ژاپن در اصفهان منجر به بستن قرارداد خواهرخوانده‌ها بین این دو کشور شود.

امیدواریم هفته فرهنگی ژاپن منجر به عقد قرارداد خواهرخوانده‌ها شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حبیب‌الله تحویل‌پور چهارشنبه شب در آیین افتتاحیه هفته فرهنگی ژاپن در موزه هنرهای معاصر اصفهان اظهار داشت: هفته فرهنگی ژاپن یک رویداد فرهنگی و هنری است که می‌تواند سرآغاز فعالیت‌های فرهنگی میان این دو کشور باشد و به شناخت بیشتر این دو کشور منجر ‌شود.
وی با اشاره به اینکه هفته فرهنگی ژاپن چند بار در استان تهران برگزار شده، تصریح کرد: برای نخستین بار این هفته فرهنگی ژاپن در اصفهان برگزار شده تا منجر به تبادلاتی برای شناخت بیشتر مردم کشور ژاپن از اقصی نقاط کشور ایران شود.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان هفته فرهنگی ژاپن در اصفهان را از 28 تا 30 دی‌‌ماه جاری در موزه هنرهای معاصر اعلام و تصریح کرد: در این سه روز با ایجاد کارگاه‌های آموزشی و برگزاری برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، ارتباطی بین کودکان دو کشور به وجود می‌آید.
وی ادامه داد: بازتاب برنامه‌های این سه روز علاوه بر پوشش شبکه اصفهان، توسط شبکه سحر به صورت برون‌مرزی نیز انعکاس داده می‌شود.
تحویل‌پور با اشاره به روابط فرهنگی بین استان اصفهان و دیگر شهرهای مختلف دنیا که در رأس آن بحث خواهرخوانده‌ها است، تصریح کرد: باید به دنبال ارتباط دوستی با دیگر کشورهای دنیا و مباحث انتقال فرهنگی بین کشورها، به دنبال یک هفته فرهنگی در آن کشورها و به صورت متقابل در ایران باشیم.
وی به دنبال بحث خواهرخواندگی با کشور ژاپن تاکید کرد: یکی از پیشنهادهای توسعه با این کشور شهر کیوتو ژاپن است که از شهرهای تاریخی بوده و برای تشکیل دبیرخانه مورد توجه است.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار اصفهان با اشاره به ایجاد حلقه ارتباطی با کشور ژاپن گفت: با انعقاد قرارداد خواهرخواندگی و مشارکت برخی از کشورهای دیگر در انجام پروژه‌های عمرانی با شهرداری همکاری می‌کنیم تا این حرکت تداوم داشته باشد.
انتهای پیام/صا20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول