اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد مطرح کرد

ارتقای کیفی دانشگاه آزاد با تخفیف شهریه دانشجویان بر مبنای معدل

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: تخفیف شهریه و انتقالی به دانشجویان بر مبنای معدل موجب ارتقای کیفی دانشگاه آزاد اسلامی می‌شود.

ارتقای کیفی دانشگاه آزاد با تخفیف شهریه دانشجویان بر مبنای معدل

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، احمد سیف در نخستین جلسه اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سال 91 با موضوع «درآمدزایی برای دانشگاه» با بیان وابستگی بیش از حد دانشگاه به شهریه اظهار داشت: بیش از 97 درصد درآمد دانشگاه وابسته به شهریه است که با ادامه این روند در صورت کاهش و یا حتی ثابت ماندن شهریه دانشجویی، دانشگاه با چالش مواجه می‌شود.

سیف در ادامه با اشاره به رفع وابستگی بیش از حد دانشگاه آزاد به شهریه دانشجویی، گفت: ما می‌توانیم در زمینه کسب درآمد و تولید ثروت از دانشگاه‌های بزرگ دنیا الگوسازی کنیم و برای شروع نیز می‌توانیم با حفظ حرمت دانشگاه از کارهای کوچک آغاز کنیم. 

در این جلسه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد از طرح فرهاد دانشجو مبنی بر تخفیف شهریه و انتقالی به دانشجویان بر مبنای معدل به عنوان یک طرح خوب و کاربردی نام برد که موجب ارتقای کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی و به تبع آن تولید علم و ثروت می‌شود.

در ادامه این جلسه هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و راه‌هایی را که دانشگاه می‌تواند به عنوان منبع درآمد بر روی آنها سرمایه‌گذاری و تمرکز نماید مطرح نمودند و جمع‌بندی‌های لازم صورت گرفت.

نخستین جلسه اتاق فکر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سال 91 با موضوع «درآمدزایی برای دانشگاه» با حضور اساتید، پژوهشگران و مسئولان اجرایی این واحد در سالن کنفرانس دفتر رئیس واحد برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول