اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت گاز محقق می‌شود

گازرسانی همه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تا خرداد 92

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف شرکت گاز استان این است که تا خرداد 92 روستایی نباشد که قابلیت گازرسانی داشته اما از این نعمت محروم باشد.

گازرسانی همه روستاهای کهگیلویه و بویراحمد تا خرداد 92

هوشنگ صیدالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه در سال پیش رو باید کار و تلاش نیروهای شرکت گاز در استان بیشتر شود، اظهار کرد: در این سال باید با اهتمام بیشتر پیش برویم چرا که باید تعهدات گازرسانی روستایی به اتمام برسد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت گاز این استان در بخش اجرای شبکه‌ها و تجهیزات گازرسانی در سال گذشته بیش از تعهدات خود عمل کرده و از برنامه جلوتر عمل کرده‌ایم.

صیدالی با اشاره به این‌که در مباحث مالی هم با وجود مشکلات فراوان تمام پرداخت‌ها به انجام رسیده، تصریح کرد: شرکت گاز در پیام استاندار جزو دستگاه‌های برتر استان است.

 

* گازرسانی به دلی بهرام بیگی، بی‌بی خاتونین و بادگان بابکان‌

 مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: گازرسانی به روستاهای دلی بهرام بیگی، بی‌بی خاتونین، بادگان علیا از حوزه جلیل بابکان در منطقه سپیدار در هفته آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

هوشنگ صیدالی این طرح‌ها را شامل اجرای 18 کیلومتر شبکه گازرسانی دانست و تاکید کرد: با اتمام این پرو‍ژه 800 خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی هزینه این پرو‍ژه‌ها را بالغ بر 7 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: فاز سوم گازرسانی به گراب لوداب نیز در هفته آینده آغاز به کار می‌کند.

صیدالی تصریح کرد: این طرح نیز شامل اجرای 7.5 کیلومتر شبکه گازرسانی بوده و با هزینه‌ای بیش از 6 میلیارد ریال به انجام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح نیز بیش از 426 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

 انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول