اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان تفرقه بین مذاهب را با جدیت دنبال می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری رویکرد دشمنان دین را ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: این برنامه دشمنان برای جلوگیری از بسط و گسترش دین اسلام در جهان است.

دشمنان تفرقه بین مذاهب را با جدیت دنبال می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالرحمان خدایی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان بانه اظهار داشت: وظیفه اصلی روحانیون و عالمان دینی تقویت وحدت اسلامی و ترویج ارزش‌های دین اسلامی در جامعه است.

امام جمعه بانه فتنه‌انگیزی در بین فرق و مذاهب اسلامی را از مهم‌ترین اهداف دشمنان خواند و افزود:‌ دشمنان برای جلوگیری از بسط و گسترش این دین الهی باورها و عقاید دینی مسلمانان را مورد هجمه قرار داده و برای تحقق آن به هر ترفندی آویزان می‌شوند.

به گفته ماموستا خدایی، این رسالت و وظیفه همه مسلمانان به ویژه جامعه روحانیت جهان است که با هوشیاری تمام با این توطئه‌های مقابله کرده و بر وحدت و یکپارچگی خود بیافزایند.

وی در ادامه به ولایت‌مداری، روحیه انقلابی و متعهد مردم کردستان به آرمان‌های والای نظام مقدس اسلامی اشاره کرد و افزود: با وجود توطئه‌های بی‌شمار دشمنان، مردم کردستان همواره در دفاع از انقلاب اسلامی پیشتاز هستند.

ماموستا خدایی به نقش روحانیون در پیشرفت و اقتدار امروز نظام اشاره کرد و گفت: این قشر تاثیرگذار عامل اصلی بیداری، هدایت و حضور مردم در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه بانه رمز گسترش موج بیداری در جامعه اسلامی ایران را حضور عینی روحانیت در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی دانست و افزود: روحانیت اهل سنت کردستان در سخت‌ترین شرایط دست از دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن برنداشته و همواره در صحنه حاضر بوده‌اند.

در پایان این مراسم از خدمات رستمی قدردانی و حیدر پوراحمد به عنوان مسئول جدید مرکز بزرگ اسلامی بانه معرفی شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول