اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم:

جنوب کرمان را با دوری از رفتارهای تفرقه‌آمیز آباد کنیم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: خاستگاه تمدن عالم به دلیل تفرقه عقب مانده است و باید از رفتارهای تفرقه‌آمیز دست برداریم و به سمت جنوبی آباد پیش برویم.

جنوب کرمان را با دوری از رفتارهای تفرقه‌آمیز آباد کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی عصر امروز در صحن امامزاده سلطان سیداحمد ساردوئیه و در جمع مردم این بخش اظهار داشت: مردم در زمان انتخابات بر مبنای شناخت تصمیم گرفتند و هر کس برای انتخاب خود آزاد بود.

وی افزود: مردم در انتخابات بر اساس استنباط خود کاندیدا را انتخاب کردند.

عارفی با اشاره به رفاقت‌های بعد از انتخابات تصریح کرد: انتخابات دیگر تمام شده است و دیگر رقابتی وجود ندارد.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نخستین پیروز انتخابات مردم و دومین پیروز این انتخابات تمام کاندیداها بودند که با گذاشتن مال و آبروی خود و از خودگذشتگی موجب حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شدند.

وی بیان داشت: قبل از انتخابات گفته بودم که با پشتوانه 32 سال تجربه مدیریتی می‌توانم به مردم خدمت کنم و این کار را هم انجام می‌دهم.

عارفی عنوان کرد: متعلق به همه مردم هستم چه کسانی که به من رأی دادند و چه کسانی که رأی ندادند ،برای من همه یکسان هستند.

وی با اشاره به پیروزی فرامنطقه‌ای انتخابات خاطرنشان کرد: آنچه در این انتخابات به دست آمد، امنیت بود زیرا دشمنان انقلاب اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم تلاش کرده بودند.

عارفی با اشاره به توانمندی‌های بخش ساردوئیه اظهار داشت: مردم ساردوئیه مردمی شایسته و لایق هستند و همه باید برای پیشرفت جیرفتی بزرگ کمک کنند.

وی افزود: ما باید از رفتارهای تفرقه‌آمیز دست برداریم زیرا وظیفه ما کار و تلاش و خدمت است.

عارفی با بیان اینکه در دلی که کینه باشد، خدا نیست و در جایی که خدا نباشد آبادانی نیست، بیان داشت: خاستگاه تمدن عالم به دلیل تفرقه عقب مانده است و هدف ما این است به سمت جنوبی آباد برویم.

شهاب شهابی بخشدار ساردوئیه نیز با استقبال از نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم خواستار پیگیری و رفع مشکلات بخش ساردوئیه شد.

به گزارش فارس، نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم با حضور در گلزار شهدای بخش ساردوئیه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و از بخشدار و شهردار ساردوئیه خواست تا نسبت به ساماندهی گلزار شهدای این بخش اقدام کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول