اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم:

بی‌توجه به تفرقه‌افکنی‌ها برای پیشرفت جنوب کرمان گام برمی‌داریم

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم گفت: برخی افراد با خیال‌پردازی در پی اختلاف و تفرقه‌افکنی هستند، اما ما با بی‌توجهی به آنها تلاش می‌کنیم در راستای رشد و تعالی جنوب کرمان گام برداریم.

بی‌توجه به تفرقه‌افکنی‌ها برای پیشرفت جنوب کرمان گام برمی‌داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، فرج‌الله عارفی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان جیرفت در سال 91 با بیان اینکه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از چند منظر مورد توجه است، اظهار داشت: فرمانداران، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت و تمام عوامل انتخاباتی در دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد با رعایت عدالت در صیانت و حراست از آرای مردم تلاش کرده‌اند.

وی افزود: پیروز این انتخابات مردم، کاندیداها و هواداران ‌آنها بودند که با تمام توان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری تلاش کرده‌اند.

عارفی با بیان اینکه این کاندیداها وقت، آبرو، سرمایه و ... خود برای هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات صرف کردند، تصریح کرد: هواداران آنان نیز با شور و هیجان وصف‌ناپذیر، تنور انتخابات را گرم نگه داشتند.

وی ابراز داشت: حوادث پس از انتخابات سال 88، موجب فشارهای دشمنان نظام جمهوری اسلامی، قطع مذاکرات و تحریم‌های جدید علیه کشور شد.

عارفی بیان داشت: به همین دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال 90 از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار بود.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آرامش فضای انتخابات با حضور گسترده و عظیم مردم ولایی و بصیر ایران اسلامی، دشمنان نظام را یکی پس از دیگری مجبور به عقب‌نشینی کرد.

عارفی با بیان اینکه این انتخابات آثار مثبت فراوانی در جهان در پی داشته است، عنوان کرد: در سایه ولایت فقیه امروز به جایی رسیده‌ایم که در زمینه‌های سیاسی و اجتماعی به عنوان یک الگو مطرح شده‌ایم.

وی فلسفه وجودی انتخابات را خدمت به مردم ذکر کرد و اذعان داشت: در راستای خدمت به خلق و حفظ جایگاه ولایت فقیه تلاش می‌کنم و آنها را سرلوحه کار خود قرار می‌دهم.

عارفی با تأکید بر عدم توجه به شایعات خاطرنشان کرد: برخی افراد با اوهام و خیال‌پردازی در پی اختلاف و تفرقه‌افکنی در شهرستان هستند، اما ما با بی‌توجهی به آنها، تلاش می‌کنیم در راستای رشد و تعالی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گام برداریم.

وی اظهار داشت: پس از آغاز کار خود به عنوان نماینده مذاکراتی با مسئولان ارشد کشوری و استانی انجام داده‌ایم تا بتوانیم، فضای کار و خدمت را در این دو شهرستان فراهم کنیم.

عارفی تصریح کرد: استان کرمان به ویژه جنوب آن به عنوان قطب کشاورزی و مادر صنایع کشور از پیشرفت چندانی برخوردار نیست که می‌طلبد با کار جمعی بتوان، این عقب‌ماندگی‌ها را جبران کرد.

وی با تأکید بر اینکه وحدت شعار اصلی ما بوده و هست، افزود: ملاک و مبنای خود را دو اصل علم و امانتداری قرار داده‌ایم.

عارفی بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری از سه سال گذشته تاکنون به یک راهبرد اصولی می‌رسیم که باید منشور مسئولان کشور قرار گیرد و منتخبان مردم نیز در پی این امر هستند تا با طراحی مدل‌ها و سازوکارهای آن به مدل اقتصاد اسلامی پایداری دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه با طراحی این مدل‌ می‌توانیم در تمام عرصه‌ها حرف اول را در دنیا بزنیم، ابراز داشت: آسیب جامعه ما مدل اقتصادی آن است که باید تلاش شود تا با طراحی آن، این نقطه ضعف را برطرف کرد.

عارفی عنوان کرد: منتخبان مردم در استان کرمان در تلاش هستند تا با طراحی مدل منطقه‌ای گام‌های مهمی را در راستای پیشرفت و توسعه استان بردارند.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول