اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار محقق شد

دفع مکانیزه و بهداشتی زباله‌های شهر کلمه

خبرگزاری فارس: شهردار کلمه گفت: دفع مکانیزه و بهداشتی زباله‌های شهر کلمه برای نخستین بار انجام شد.

دفع مکانیزه و بهداشتی زباله‌های شهر کلمه

اکبر حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: توجه به نیازهای شهری کلمه از مسائل مهمی است که شهرداری مورد توجه قرار داده و برنامه‌های خود را در این راستا معطوف کرده است.

شهردار کلمه خاطر نشان کرد: کلمه از شهرهای تازه‌ تاسیس شهرستان دشتستان است و نیازهای گسترده‌ای دارد که با همکاری مسئولان شهرستان برای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

حیدری ادامه داد: یکی از مقوله‌های مهم در زندگی شهری مسئله بهداشت است و در شهر کلمه با همکاری شورای اسلامی شهر اقدامات بسیار خوبی در این راستا انجام داده‌ایم.

وی اذعان داشت: مسائل بهداشتی به دلیل آنکه ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با سلامت شهروندان دارد از اهمیت بالایی برخوردار است و همواره به صورت ویژه بر آن توجه داشته باشیم.

این مسئول عنوان کرد: یکی از مسائلی که در بهداشت شهرها تاثیرگذاری فراوانی دارد جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری است و در شهر کلمه توجه خاصی به این مسئله وجود دارد.

شهردار کلمه ابراز داشت: خرید خودرو پرس زباله کاملا مکانیزه و بهداشتی از تلاش‌ها و پیگیری‌های ارزشمند شهرداری کلمه است که برای نخستین بار انجام شده و رضایت شهروندان این شهر را به دنبال داشته و مورد توجه ایشان قرار گرفته است.

حیدری ادامه داد: در جمع‌آوری و دفع زباله‌های شهری تمام دقت و توان خود را به کار می‌گیریم تا هیچگونه خدشه‌ای به سلامت شهروندان وارد نشود.

وی گفت: ارائه خدمات شهری به صورت منظم و مدون از برنامه‌های شهرداری کلمه در دو سال اخیر است که مورد استقبال شهروندان کلمه واقع شده است و در این زمینه شاهد گسترش محدوده ارائه خدمات شهری بوده‌ایم.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول