اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله محمدی‌اصفهانی:

اقتدار ایران اسلامی غرب را مجبور به عقب‌نشینی کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبادان گفت: اقتدار ایران اسلامی غرب را در مذاکرات هسته‌ای مجبور به عقب‌نشینی کرد.

اقتدار ایران اسلامی غرب را مجبور به عقب‌نشینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در محل مصلای ثامن‌الائمه آبادان با حضور مردم ولایتمدار این منطقه برگزار شد، با اشاره به ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) اظهار کرد: این بانو نماد اسرار الهی است، آن حضرت آگاهانه با جریان های انحراف به مبارزه برخاست.

وی با اشاره به خطبه فدکیه، این خطابه را سرشار از فلسفه توحید و خداشناسی و درس زمان شناسی توصیف کرد.

به گفته خطیب جمعه آبادان حضرت فاطمه مرضیه (س) بهترین پاسدار حریم ولایت و رسالت بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستورالعمل دولت در خصوص توسعه فرهنگ حجاب و عفاف خاطر نشان کرد: من از این تریبون مقدس از همه مسئولان و مردم درخواست دارم در مورد حجاب و عفاف در سطح منطقه گام بردارند.

محمدی اصفهانی در ادامه بیان کرد: مرد و زن هر دو باید عفیف باشند البته زنان از لحاظ موهبات الهی که نصیب شان شده، حریم حجاب شان در بعضی امور با مردان تفاوت دارد.

وی همچنین عنوان کرد: فرهنگ فاطمی را با جامعه فاطمی می توانیم حفظ کنیم.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه غرب برای به زانو درآوردن ملت ایران به آتش افروزی در منطقه پرداخته بود، گفت: با این وجود در نهایت سر تسلیم فرو آورده و حق هسته‌ای ایران را به رسمیت شمردند.

وی با اشاره به نشست مسئول شورای امنیت ملی کشور با گروه 1+5 تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی غرب را مجبور به عقب نشینی کرد.

محمدی اصفهانی خاطر نشان کرد: شما دیدید که در هفته‌ای که گذشت میدان‌های بزرگ نفتی در خوزستان کشف شده به طوری که کشور مقتدر ما، غرب را تهدید به قطع صدور نفت تا سوم خرداد کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دوم اردیبشهت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: صیانت از انقلاب و ولایت فقیه مسئولیت این نیروی جان‌برکف و فداکار است.

امام جمعه آبادان در ادامه، به روز زمین پاک، روز کارگر و شهادت متفکر بزرگ انقلاب مرتضی مطهری اشاره کرد و درباره نیمه اردیبهشت اظهار کرد: انتخابات دور دوم از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نگاه دقیق مسئولان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول