اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاورارشد رئیس جمهور خبر داد

شناسایی 30 طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مشاورارشد رئیس جمهور گفت: بیش از 30 طرح عمرانی، اقتصادی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و تولیدی در استان شناسایی شده‌اند که با تزریق اعتبارات لازم تا انتهای سال جاری و ابتدای سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

شناسایی 30 طرح عمرانی و اقتصادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی‌اکبر محرابیان در نشستی مشترک با مدیران کل ادارات، مجریان طرح‌های عمرانی، پیمانکاران بخش خصوصی اظهار داشت: عزم دولت برای اتمام طرح‌های عمرانی و نیمه‌تمام با اجرای طرح مهر ماندگار جزم شده است.

وی بر تسریع روند اجرای طرح‌های نیمه‌تمام استان آذربایجان‌غربی تاکید کرد و افزود: با اتمام این طرح‌ها روند خدمتگزاری دولت در سطح کشور با محوریت عدالت‌ورزی انجام شده و عموم مردم طعم شیرین بهره‌برداری از این طرح‌ها را خواهند چشید.

به گفته این مسئول این طرح‌ها نه متعلق به شخص، گروه و جریان بلکه متعلق به تک تک ملت شریف ایران است و مدیران، مجریان و پیمانکاران باید با روحیه مضاعف در اتمام این پروژه‌ها گام بردارند.

وی ادامه داد: اتمام راه‌آهن میاندوآب – ارومیه، بزرگراه، پتروشیمی، بیمارستان و سدها از جمله طرح‌هایی هستند که مورد نیاز استان، کشور و مردم هستند که باید در زمان مقرر به بهره‌برداری برسند.

وی با اشاره به طرح مهر ماندگار در آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: اتمام ایستگاه‌های قطار شهرستان مهاباد، نقده در سال‌های 91، افزایش مساحت ایستگاه قطار شهرستان ارومیه و اتمام آن در سال جاری و اتمام خط ریل آن، اتمام بیمارستان 450 تختخوابی شهرستان ارومیه، ورزشگاه 15 هزار نفری ارومیه، پتروشیمی شهرستان مهاباد، هفت طرح پزشکی و خدماتی در شهرستان‌های استان، توجه به صنایع و معادن آذربایجان‌غربی و تسهیل و اعطای تسهیلات به بخش خصوصی از اهداف طرح مهر ماندگار در آذربایجان‌غربی است.

استاندار آذربایجان‌غربی نیز گفت: سفر مشاورارشد رئیس جمهوری به استان نشان از عزم جدی دولت در اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و چشاندن شیرینی آن به ذایقه مردم شریف این استان دارد.

وحید جلال‌زاده با اشاره به سفر دو روزه مشاورارشد رئیس جمهوری به استان آذربایجان‌غربی و بازدید از طرح‌های بزرگ بخش نیرو، پتروشیمی، پل میانگذر دریاچه ارومیه، خط آهن میاندوآب - ارومیه و سایر طرح‌های راه استان، گفت: بازدید دو روزه و دیدار از نزدیک طرح‌های نیمه‌تمام به‌ویژه طرح‌های بخش آب و شبکه‌های آبرسانی در استان، کشاورزی آذربایجان‌غربی با اعطای اعتبارات ملی جدید در سال جاری و اتمام این طرح‌ها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول