اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کردستان:

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران مانع تحقق اهداف غرب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران به عنوان مانعی برای تحقق تهدیدهای استکبار عنوان کرد.

روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران مانع تحقق اهداف غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد سلیمانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران لشکر 28 پیاده کردستان در سنندج اظهار کرد: اعتقاد راسخ ملت ایران به ولایت و حضور همیشگی آنان در عرصه‌های مختلف موجب ناامیدی دشمنان است و آنان را به این نتیجه رسانده است که توان مقابله با ملت ایران را ندارند.

سلیمانی تصریح کرد: تحمیل جنگ 8 ساله بر ملت ایران تنها گوشه‌ کوچکی از توطئه‌های دشمنان است که رزمندگان به بهترین شکل ممکن به آن پاسخ دادند.

مدیرکل بنیاد شهید کردستان خاطرنشان کرد: شکست رژیم بعث تا دندان مسلح به دست رزمندگان ایران اسلامی آن هم با دست خالی در جنگ تحمیلی پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بود که زهر تلخ آن را هیچ‌گاه از یاد نخواهند برد.

سلیمانی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بعد از جنگ تحمیلی نیز هجمه‌های گسترده خود را از طرق دیگر به انقلاب ایران تحمیل کرده‌اند، تصریح کرد: تبعیت بی‌چون و چرای ملت ایران از ولایت همواره موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بوده است.

وی از شهدای انقلاب نیز به عنوان صاحبان اصلی این نظام الهی نام برد و گفت: شهدا برای دفاع از ارزش‌های این نظام الهی شجاعانه پا به میدان گذاشته و شهد شیرین شهادت را عاشقانه نوشیدند.

مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان بر حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای تاکید کرد و افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در بردارنده آثار و برکات عظیمی است که به شکل مستقیم و غیرمستقیم جامعه ما در برمی‌گیرد.

به گفته سلیمانی، ایثار و شهادت یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگی انقلاب اسلامی است که باید در تار و پود جامعه اسلامی ما جریان پیدا کند.

وی در  پایان از ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از قدرتمندترین ارتش‌ها در جهان نام برد و گفت:‌ تقدیم بیش از 48 هزار شهید جان برکف در راستای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن از برگ‌های زرین کتاب افتخارات ارتش ایران در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول